Lidl kiest in lentecampagne voor luxe producten
- Bureaus
- 24 mrt 2022 @ 11:59
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Commercials
- 24 mrt 2022 @ 11:59
- Ryan Baij
Lidl lanceert de jaarlijkse lentecampagne. Het Delicieux-assortiment van de supermarkt krijgt een complete nieuwe look & feel.
Jorieke de Vries-Goosen, Head of Marketing Lidl: ‘De gedachte achter het merk Delicieux is ‘Luxe voor iedereen’. Dat is nog steeds actueel, juist in deze tijd waarin alles om ons heen duurder wordt. Met Delicieux kan iedereen genieten van luxe paasdagen, ongeacht de dikte van je portemonnee.’
Ondanks dat de gedachte hetzelfde blijft, is de paascampagne qua vormgeving in een nieuw jasje gestoken. Het concept vertaalt zich door in een dikke lentebrochure boordevol Delicieux-producten en 40 recepten, alsook in diverse printadvertenties in magazines en kranten, (D)OOH, radio en online uitingen. De Vries-Goosen heeft nog tip voor de fan: Hou onze socials goed in de gaten, want we hebben weer een boel verrassingen in petto, waaronder de veiling van Lidl merchandised NFT eieren…’
In de TV-commercial, gemaakt door Joe Public, speelt Barry Stevens de hoofdrol. Hij speelt de Engelssprekende John en is nieuw in de flat. De commercial is vanaf zondagavond te zien op de Nederlandse televisie. Humor moet opnieuw de boventoon voeren.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers