Lidl kiest in lentecampagne voor luxe producten

Lidl kiest in lentecampagne voor luxe producten
  • Bureaus
  • 24 mrt 2022 @ 11:59
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Commercials

Lidl lanceert de jaarlijkse lentecampagne. Het Delicieux-assortiment van de supermarkt krijgt een complete nieuwe look & feel.

Jorieke de Vries-Goosen, Head of Marketing Lidl: ‘De gedachte achter het merk Delicieux is ‘Luxe voor iedereen’. Dat is nog steeds actueel, juist in deze tijd waarin alles om ons heen duurder wordt. Met Delicieux kan iedereen genieten van luxe paasdagen, ongeacht de dikte van je portemonnee.’

Ondanks dat de gedachte hetzelfde blijft, is de paascampagne qua vormgeving in een nieuw jasje gestoken. Het concept vertaalt zich door in een dikke lentebrochure boordevol Delicieux-producten en 40 recepten, alsook in diverse printadvertenties in magazines en kranten, (D)OOH, radio en online uitingen. De Vries-Goosen heeft nog tip voor de fan: Hou onze socials goed in de gaten, want we hebben weer een boel verrassingen in petto, waaronder de veiling van Lidl merchandised NFT eieren…’
In de TV-commercial, gemaakt door Joe Public, speelt Barry Stevens de hoofdrol. Hij speelt de Engelssprekende John en is nieuw in de flat. De commercial is vanaf zondagavond te zien op de Nederlandse televisie. Humor moet opnieuw de boventoon voeren.



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken