Lidl kiest in lentecampagne voor luxe producten
- Bureaus
- 24 mrt 2022 @ 11:59
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Commercials
- 24 mrt 2022 @ 11:59
- Ryan Baij
Lidl lanceert de jaarlijkse lentecampagne. Het Delicieux-assortiment van de supermarkt krijgt een complete nieuwe look & feel.
Jorieke de Vries-Goosen, Head of Marketing Lidl: ‘De gedachte achter het merk Delicieux is ‘Luxe voor iedereen’. Dat is nog steeds actueel, juist in deze tijd waarin alles om ons heen duurder wordt. Met Delicieux kan iedereen genieten van luxe paasdagen, ongeacht de dikte van je portemonnee.’
Ondanks dat de gedachte hetzelfde blijft, is de paascampagne qua vormgeving in een nieuw jasje gestoken. Het concept vertaalt zich door in een dikke lentebrochure boordevol Delicieux-producten en 40 recepten, alsook in diverse printadvertenties in magazines en kranten, (D)OOH, radio en online uitingen. De Vries-Goosen heeft nog tip voor de fan: Hou onze socials goed in de gaten, want we hebben weer een boel verrassingen in petto, waaronder de veiling van Lidl merchandised NFT eieren…’
In de TV-commercial, gemaakt door Joe Public, speelt Barry Stevens de hoofdrol. Hij speelt de Engelssprekende John en is nieuw in de flat. De commercial is vanaf zondagavond te zien op de Nederlandse televisie. Humor moet opnieuw de boventoon voeren.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing