[De zomer van] Barbara Bijlard: 'Ik geloof niet dat wij ooit een zomerdip hebben gehad'

[De zomer van] Barbara Bijlard: 'Ik geloof niet dat wij ooit een zomerdip hebben gehad'
  • Bureaus
  • 9 sep 2022 @ 08:00
  • 27920 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • MarketingInterview

Barbara Bijlard is Joint Managing Director van creative agency 180 Amsterdam. Waar bracht zij haar zomer door?

Waar ging de reis naartoe deze zomer?
Last minute naar Portugal! Eigenlijk waren we helemaal niet van plan om weg te gaan en er een ‘klusvakantie’ van te maken, maar die planning liep anders. Na een flink drukke tijd achter de rug te hebben, onder meer door mijn promotie tot Managing Director, heb ik toch besloten samen met mijn twee kinderen (6 en 8 jaar) nog even het vliegtuig te pakken. Eerst een week in de Algarve en daarna met de trein naar Lissabon om nog een paar dagen bij vrienden te surfen in Ericeira. We hebben eindeloos in de zee en het zwembad gespeeld, heerlijke pastel de Nata’s gegeten, dus we kunnen er weer volop tegenaan!

Hoe is het eerste halfjaar zakelijk gezien voor jullie verlopen?
Goed en druk! We zijn het afgelopen half jaar flink doorgegroeid in alle disciplines, hebben veel nieuw talent aangetrokken en hebben een hoop mooie campagnes mogen maken, onder andere voor klanten als Rabobank, Start People en DHL.
Daarnaast is het heel fijn dat we met z’n allen weer terug zijn op kantoor en dat onze drie panden aan de Herengracht echt weer bruisen. Je merkt dat het heel veel met mensen doet om elkaar weer te zien en samen het creatieve proces vorm te geven.

Hoe stil is het op de zaak in de zomer?
Absoluut niet stil, er zijn meerdere campagnes die vlak na de zomer live gaan en voor het najaar staan een hoop producties gepland, waar we nu al druk mee bezig zijn. Ik geloof niet dat wij ooit een ‘zomerdip’ hebben gehad, en gelukkig maar, want we zitten vol energie en hebben een fantastische tuin om heerlijk in te werken (en borrelen natuurlijk)!

Wat zit er allemaal in het vat voor het tweede halfjaar?
Naast de vele producties die ik hiervoor al noemde, bouwen we onze skillset steeds verder uit en werken we aan innovatieve projecten samen met onze kantoren in LA en NY. Daarnaast kijken we uit naar de opkomende pitches in het najaar, waar vast iets moois uit gaat komen.

Wat is het laatste nieuws?
We doen weer mee met Adnight, dus kom vooral langs! En we zijn heel hard op zoek naar nog meer talent die de wereld durven zien én creëren zoals die zou kunnen zijn. Dus mocht je een keer kennis willen maken, schroom niet om contact op te nemen. Of als je gewoon zin hebt in een leuk feestje, zeker ook welkom!

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken