Vernieuwde geïntegreerde website NIBC Bank live

  • Bureaus
  • 7 jun 2023 @ 13:02
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Creative branding agency Vengean heeft voor NIBC bank een nieuwe portfoliostrategie, positionering, brand story, logo en visuele identiteit ontwikkeld. De vernieuwde look van de bank wordt inmiddels in diverse on- en offline kanalen toegepast middels signage, fotografie en design.

Vanaf 1 juni is ook de vernieuwde website live gegaan, waarin NIBC Corporate en NIBC Direct voortaan gezamenlijk verder gaan als NIBC. Ook daar zal de bank voortaan vanuit één merk communiceren. Vengean is onder andere verantwoordelijk voor het design, en werkte samen met NIBC, Numble, Little Miss Robot en Leap Forward aan de ontwikkeling van de nieuwe website.

Credits:
Opdrachtgever: NIBC
Strategie & Concept / Design: Vengean
UI-, UX Design & Development: Numble, Little Miss Robot, Leap Forward


Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken