Lemon Scented Tea lanceert nieuw label: Lemon CXbyEX
- Bureaus
- 24 nov 2023 @ 08:44
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 24 nov 2023 @ 08:44
- Sjaak Hoogkamer
Het label helpt merken bij het ontwikkelen van een succesvolle customer experience door het verbeteren van de employee experience. Op donderdag 7 december a.s. is de lancering ervan tijdens het event The Power of Connected Experiences.
Door de covidcrisis heeft er volgens managing director Gijsbregt Vijn van Lemon een flinke transformatie plaatsgevonden op de arbeidsmarkt. ‘Velen zijn van baan veranderd en er is een grote wens om flexibel en remote te kunnen werken. Hierdoor ontstaat er minder binding tussen nieuwe medewerkers en het merk. Tegelijkertijd zijn veel bedrijven gefocust op het welzijn en behoud van hun medewerkers, maar blijft de rol van de medewerker in de klantbeleving vaak onderbelicht,’ aldus Vijn.
Vplgens Vijn een gemiste kans, want het zijn juist de (nieuwe) werknemers die behoefte hebben aan verbinding met het merk en een grote invloed hebben op de beleving van klanten. Zo wordt 85% van de NPS bepaald door menselijke interactie. En hoewel veel momenten in de customer journey digitaliseren, is het juist de menselijke touch waar de consument naar verlangt.
Lemon CXbyEX
Creative agency Lemon Scented Tea is gespecialiseerd in merkstrategie, advertising, design en productie en focust zich op geïntegreerde merkgroei. Door de toegenomen vraag naar het integreren van de Employee Experience en de Customer Experience, en dit alle aandacht te geven die het verdient, is er een nieuw label aan de bestaande services toegevoegd: Lemon CXbyEX. Vijn: ‘Vanuit het merknarratief worden strategieën, tools en programma’s ontwikkeld, waarbij altijd de samenwerking wordt gezocht met de gouden driehoek: Marketing, HR en CX.’
Lemon CXbyEX helpt bedrijven bij wie de interacties tussen medewerkers en klant het verschil maken. Een groot gedeelte van de huidige klanten zit in Amerika, zo werkt het label voor ISS Global en voor de grootste airline van Amerika. In Europa werkt het label voor Keesing.
Benieuwd hoe CXbyEX jouw merk laat groeien?
Op donderdag 7 december a.s. is de lancering ervan tijdens het event The Power of Connected Experiences.
In deze interactieve sessie ontdek je alles over het verbeteren van de Customer Experience door het ontwikkelen van de beste Employee Experience.
Experts uit verschillende sectoren delen insights en ervaringen. Zo delen Chris Kersbergen, global head of brand bij Rabobank en Lieneke Verrest, specialist arbeidsmarktcommunicatie bij Rijksmuseum, hun visie op de kracht van connected experiences.
Waar: The Lemon Bar, Korte Prinsengracht 26, Amsterdam
Wanneer: 7 december
Tijd: 15.00- 17.00 uur
Het gratis event sluit af met drinks & bites. Meld je hier aan.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- interactie
- event
- sessies
- customer journey
- medewerkers
- klantbeleving
- CX
- lemon scented tea
- EX
- connected
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Afas zet Jonas centraal in... 15-12-2025
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

