AMMA’s sluit inzendingen: jury start beoordelingstraject

- Bureaus
- 13 feb 2025 @ 09:54
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 13 feb 2025 @ 09:54
- Kel Koenen
De Annual Master of Media Awards (AMMA Awards) hebben de inzendperiode afgesloten en gaan nu de beoordelingsfase in. Een vakjury van 95 experts uit verschillende segmenten van de media-industrie buigt zich over de inzendingen om de meest innovatieve en impactvolle prestaties van het afgelopen jaar te selecteren.
De genomineerden per categorie worden bekendgemaakt tijdens de nominatieweek, die op 24 maart van start gaat. De AMMA-commissie heeft dit jaar de inzendcriteria voor verschillende categorieën, zoals Beste Smart Impact, aangescherpt en herzien. Doel hiervan is om campagnes met kleinere mediabudgetten een eerlijke kans te geven op erkenning. Ook de verlaging van de inzendkosten moest bijdragen aan een bredere deelname van kleinere bureaus. ‘De wijzigingen dit jaar hebben geleid tot een grotere diversiteit in de inzendingen. We zien een toename in de categorie 'Smart Impact' en een recordaantal inzendingen voor 'Adverteerder van het Jaar', aldus AMMA-commissievoorzitter Angelique Schreuders, Managing Director bij Omnicom Media Group.
Het jurytraject is inmiddels in volle gang. De inzendingen worden beoordeeld op mediagebruik, creativiteit, innovatie en impact. De spanning loopt op richting de nominatieweek, waarin vanaf 24 maart de genomineerden per domein worden onthuld via het YouTube-kanaal van VIA en de AMMA-website.
De uitreiking van de AMMA Awards 2025 vindt plaats op donderdag 22 mei in het iconische Tuschinski Theater in Amsterdam. Na afloop van de ceremonie wordt een afterparty georganiseerd in nachtclub Escape aan het Rembrandtplein.
Voor het eerst zijn er losse tickets verkrijgbaar voor de afterparty, à €99, via de website van de AMMA Awards.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Afas zet Jonas centraal in... 15-12-2025
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

