AMMA’s sluit inzendingen: jury start beoordelingstraject

- Bureaus
- 13 feb 2025 @ 09:54
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 13 feb 2025 @ 09:54
- Kel Koenen
De Annual Master of Media Awards (AMMA Awards) hebben de inzendperiode afgesloten en gaan nu de beoordelingsfase in. Een vakjury van 95 experts uit verschillende segmenten van de media-industrie buigt zich over de inzendingen om de meest innovatieve en impactvolle prestaties van het afgelopen jaar te selecteren.
De genomineerden per categorie worden bekendgemaakt tijdens de nominatieweek, die op 24 maart van start gaat. De AMMA-commissie heeft dit jaar de inzendcriteria voor verschillende categorieën, zoals Beste Smart Impact, aangescherpt en herzien. Doel hiervan is om campagnes met kleinere mediabudgetten een eerlijke kans te geven op erkenning. Ook de verlaging van de inzendkosten moest bijdragen aan een bredere deelname van kleinere bureaus. ‘De wijzigingen dit jaar hebben geleid tot een grotere diversiteit in de inzendingen. We zien een toename in de categorie 'Smart Impact' en een recordaantal inzendingen voor 'Adverteerder van het Jaar', aldus AMMA-commissievoorzitter Angelique Schreuders, Managing Director bij Omnicom Media Group.
Het jurytraject is inmiddels in volle gang. De inzendingen worden beoordeeld op mediagebruik, creativiteit, innovatie en impact. De spanning loopt op richting de nominatieweek, waarin vanaf 24 maart de genomineerden per domein worden onthuld via het YouTube-kanaal van VIA en de AMMA-website.
De uitreiking van de AMMA Awards 2025 vindt plaats op donderdag 22 mei in het iconische Tuschinski Theater in Amsterdam. Na afloop van de ceremonie wordt een afterparty georganiseerd in nachtclub Escape aan het Rembrandtplein.
Voor het eerst zijn er losse tickets verkrijgbaar voor de afterparty, à €99, via de website van de AMMA Awards.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Hornbach trapt tuinseizoen af met 'Verheug je als een kind'
- Zeeman verkozen tot meest duurzame kledingmerk
- Youfone gaat voor magic
- Stabilo en KesselsKramer lanceren wereldwijde campagne
- Provalliance Nederland kiest Happy Horizon als digitale...
- Belastingdienst lanceert 'Aangifte doen op jouw manier'
Laatste Nieuws
- Vier nieuwe gezichten bij Gardeners 21-03-2025
- Ontmoet Bobbie en haar familie21-03-2025
- De impact van laaggeletterdheid:... 20-03-2025
- Eerste AI-inhaakbillboard met... 20-03-2025
- NPO kiest team5pm als strategische... 20-03-2025
- Nieuw bureau Nami combineert... 18-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center