Peroni maakt Italiaanse stijlgids met bloggers

  • Content
  • 6 mei 2015 @ 13:13
  • Link
  • Platform Content
    Platform Content

    branche-organisatie in content marketing
    Plaform Content
  • VideoInnovatie

Het Italiaanse biermerk Peroni, één van de wereldwijde merken van SABMiller, gaat met een Italiaanse stijlgids ‘Storie di Stile’ de stijlbewuste stedeling aan zich binden. Tien invloedrijke Nederlandse bloggers werden ieder naar een andere stad in Italië gestuurd, waar ze ieder 10 bijzondere plekken verzamelden. Van alle 100 vondsten op het gebied van fashion, design, entertainment & food zijn filmpjes gemaakt. De content wordt digitaal geplugd via de kanalen van Peroni, de bloggers en verschillende (online) media-titels.

Komend jaar wordt Storie di Stile uitgebouwd naar een online magazine over Italiaanse stijl in Nederland. Peroni Nastro Azzurro is in 1963 ontstaan in Rome, in de jaren van 'La Dolce Vita'. Het bier heeft een intens frisse smaak en een onmiskenbaar vleugje Italiaanse stijl. Koninklijke Grolsch verzorgt voor het merk Peroni Nastro Azzurro alle distributie-, marketing- en verkoopactiviteiten voor de Nederlandse markt. Marketingbureau First Day Of Spring is verantwoordelijk voor het concept, de strategie en gehele realisatie. Zo meldt het persbericht. Meer informatie staat op deze site.



Platform Content

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken