Blauw Gras aan de slag voor Bavaria

Blauw Gras aan de slag voor Bavaria
  • Content
  • 9 jan 2018 @ 13:57
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Content

Contentmarketingbureau Blauw Gras is vanaf december aan de slag voor Bavaria. Het bureau uit Amsterdam gaat het biermerk ondersteunen op het gebied van social media en campagnes, voor de Bavaria-merken in zowel Nederland als wereldwijd.

Bavaria was op zoek naar een gespecialiseerde partij die meedenkt in zowel strategie, content, campagnes, reporting en community management. Annewil Neervens, Global Online Social and Campaign Manager: 'In Blauw Gras hebben wij een partner gevonden met een frisse kijk op het social media-vak. Daarnaast wisten zij ons te raken met een juiste balans tussen strategie en creatie.' 

Momenteel wordt er gewerkt aan de strategie en inrichting van de samenwerking. In december zijn de eerste inspanningen zichtbaar geworden. 'Bavaria past bij onze vooruitstrevende manier van werken. No nonsense, goed doordacht maar bovenal creatief', aldus Erjon Tuenter, mede-oprichter en operational director van Blauw Gras. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken