Hema lanceert in-house studio

  • Content
  • 5 apr 2019 @ 14:09
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Content

De warenhuisketen gaat content in-house produceren in de zogenoemde Hema Studio. De beelden moeten een verrijking voor de producten op hema.nl betekenen.

Hema werkt hiervoor samen met eigen stylisten en fotografen. Ook is het een eigen modellenbureau genaamd hemasupermodel.nl gestart. 

Tjeerd Jegen, CEO van Hema, laat weten: 'In onze ambitie om een wereldwijd merk te worden, is deze studio een logische vervolgstap.'

Janneke Kragt, manager content, voegt daaraan toe: 'In deze studio gaan we omni-channel beelden maken die in alle kanalen gebruikt kunnen worden.'

De studio is gevestigd in het support office van Hema, wat maakt dat de beeldbewerkers minder uren nodig hebben om de 'vrijstaand' geschoten beelden te bewerken.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken