NRC geeft abonnees toegang tot The New York Times

- Content
- 12 mrt 2025 @ 13:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 12 mrt 2025 @ 13:00
- Peter van Woensel Kooy
Vanaf vandaag krijgen alle abonnees van NRC onbeperkt toegang tot The New York Times. Dit biedt volgens de initiatoren NRC-lezers de kans om hun horizon verder te verbreden met nog meer onafhankelijke journalistiek.
'De ontwikkelingen in Amerika volgen elkaar razendsnel op en dat heeft niet alleen invloed op de Verenigde Staten zelf, maar ook op de rest van de wereld. Daarom vinden wij het belangrijker dan ooit dat onze lezers optimaal geïnformeerd blijven, ook door The New York Times. De missie van NRC gaat verder dan mensen informeren over wat er gaande is in de wereld; we willen onze abonnees ook daadwerkelijk verder helpen door onze diepgravende analyses en onderzoeksjournalistiek', zegt Patricia Veldhuis, hoofdredacteur van NRC. 'Deze publiceren we via onze nieuwsapp, podcasts, nieuwsbrieven en natuurlijk onze krant, waarmee we het toegankelijk maken voor al onze lezers en luisteraars. En we breiden dit verder uit door nu al onze abonnees ook toegang te geven tot alles wat The New York Times te bieden heeft.'
NRC en The New York Times delen een gemeenschappelijke visie op de rol van journalistiek in de samenleving, stellen deze media. 'Beide organisaties streven ernaar om wat er in de wereld gebeurt begrijpelijk te maken voor lezers. Waarheidsvinding staat hierin centraal. Door abonnees nu ook toegang tot The New York Times te bieden, krijgen zij een extra perspectief wat hen helpt om verder te denken, verder te kijken en nog beter te begrijpen wat zich in de wereld afspeelt.'
Vanaf vandaag kunnen NRC-abonnees ter ondersteuning van deze visie een code aanvragen die hen een jaar lang toegang geeft tot alles van The New York Times, inclusief News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter en The Athletic. Meer informatie vind je op NRC.nl/thenewyorktimes.
(PvWK | foto: Tim Wildsmith / Unsplash)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- podcasts
- krant
- slijpsteen
- media
- vrije woord
- Trump
- persvrijheid
- NRC
- Patricia Veldhuis
- hoofdredacteur
- nieuwsapp
- New York Times
- merken
- nieuwsbrieven
- analyses
- onderzoeksjournalistiek
- democratie
- kritische journalistiek
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- COC lanceert Paarse-Vrijdag campagne... 12-12-2025
- Kerst 2025: McDonald’s Nederland... 11-12-2025
- Maestro burger keert terug op... 10-12-2025
- Dordrecht lanceert nieuw stadsmerk... 09-12-2025
- 'Denk vooruit': 9 miljoen brochures... 26-11-2025
- Hertog Jan lanceert docu over... 21-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

