Nieuwe pizza van Dr. Oetker verpakt door SoGood
- Design
- 6 mrt 2018 @ 07:55
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 6 mrt 2018 @ 07:55
- Redactie Design
Dr. Oetker introduceert internationaal een nieuwe pizza met een pizzabodem die voor 37 procent uit groente bestaat. Designbureau SoGood ontwikkelde de verpakkingen voor de drie varianten.
Gerben Peters, senior brand manager Dr. Oetker Nederland: ‘Dat deze pizza gezonder is, is mooi meegenomen, maar het levert vooral een prachtig kleurrijk product op dat de meer avontuurlijk ingestelde consument zal aanspreken.’
Rob Verhaart, creative director SoGood: ‘Allereerst was het fantastisch om de internationale pitch te winnen. Verpakkingen van Dr. Oetker zijn primair lekker, maar hier moesten we ook een avontuurlijke snaar raken om de vitale doelgroep te verleiden. Het design refereert aan de beeldtaal van foodtrucks en hedendaagse foodfestivals en is daarmee helemaal van deze tijd, maar wel op een Dr. Oetker-manier. We zijn supertrots dat ons design nu internationaal wordt uitgerold.’
Het nieuwe product is vanaf week 11 verkrijgbaar in drie verschillende smaken.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

