Nieuwe pizza van Dr. Oetker verpakt door SoGood

- Design
- 6 mrt 2018 @ 07:55
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 6 mrt 2018 @ 07:55
- Redactie Design
Dr. Oetker introduceert internationaal een nieuwe pizza met een pizzabodem die voor 37 procent uit groente bestaat. Designbureau SoGood ontwikkelde de verpakkingen voor de drie varianten.
Gerben Peters, senior brand manager Dr. Oetker Nederland: ‘Dat deze pizza gezonder is, is mooi meegenomen, maar het levert vooral een prachtig kleurrijk product op dat de meer avontuurlijk ingestelde consument zal aanspreken.’
Rob Verhaart, creative director SoGood: ‘Allereerst was het fantastisch om de internationale pitch te winnen. Verpakkingen van Dr. Oetker zijn primair lekker, maar hier moesten we ook een avontuurlijke snaar raken om de vitale doelgroep te verleiden. Het design refereert aan de beeldtaal van foodtrucks en hedendaagse foodfestivals en is daarmee helemaal van deze tijd, maar wel op een Dr. Oetker-manier. We zijn supertrots dat ons design nu internationaal wordt uitgerold.’
Het nieuwe product is vanaf week 11 verkrijgbaar in drie verschillende smaken.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- H&M in zee met modehuis Mugler en... 29-03-2023
- Only for Men rebrandt naar OFM.24-03-2023
- Citroën 2CV rijdt zo Playmobil in13-03-2023
- Cameranu introduceert nieuwe... 08-03-2023
- ICS introduceert nieuwe huisstijl 28-02-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day