Nieuwe pizza van Dr. Oetker verpakt door SoGood
- Design
- 6 mrt 2018 @ 07:55
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 6 mrt 2018 @ 07:55
- Redactie Design
Dr. Oetker introduceert internationaal een nieuwe pizza met een pizzabodem die voor 37 procent uit groente bestaat. Designbureau SoGood ontwikkelde de verpakkingen voor de drie varianten.
Gerben Peters, senior brand manager Dr. Oetker Nederland: ‘Dat deze pizza gezonder is, is mooi meegenomen, maar het levert vooral een prachtig kleurrijk product op dat de meer avontuurlijk ingestelde consument zal aanspreken.’
Rob Verhaart, creative director SoGood: ‘Allereerst was het fantastisch om de internationale pitch te winnen. Verpakkingen van Dr. Oetker zijn primair lekker, maar hier moesten we ook een avontuurlijke snaar raken om de vitale doelgroep te verleiden. Het design refereert aan de beeldtaal van foodtrucks en hedendaagse foodfestivals en is daarmee helemaal van deze tijd, maar wel op een Dr. Oetker-manier. We zijn supertrots dat ons design nu internationaal wordt uitgerold.’
Het nieuwe product is vanaf week 11 verkrijgbaar in drie verschillende smaken.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing