VBAT wint Pentaward met de Heineken World Bottle
- Design
- 7 sep 2018 @ 08:38
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Award
- 7 sep 2018 @ 08:38
- Nanny Kuilboer
VBAT heeft een bronzen Pentaward in ontvangst mogen nemen tijdens het Pentawards Gala gisteravond in het Guggenheim Museum in New York.
VBAT: ‘Deze award is extra speciaal voor ons en bekroont zowel ons creatieve werk als ons partnership met Heinken Global Design.’
Heineken World Bottle
The World Bottle werd ontworpen om te kunnen concurreren met champagnes en exclusieve likeuren in de chiquere uitgaansgelegenheden. Het gebruik van UV-inkten onthult nog een extra laag.
Credits
Creative Director: Erik Wadman; Designer: Stephane Castets; Typography artwork worldmap: Fernando Ibanez; Brand Director: Elseline Ploem
Client: Heineken Global Design
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

