VBAT wint Pentaward met de Heineken World Bottle

  • Design
  • 7 sep 2018 @ 08:38
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Award

VBAT heeft een bronzen Pentaward in ontvangst mogen nemen tijdens het Pentawards Gala gisteravond in het Guggenheim Museum in New York.

VBAT: ‘Deze award is extra speciaal voor ons en bekroont zowel ons creatieve werk als ons partnership met Heinken Global Design.’

Heineken World Bottle

The World Bottle werd ontworpen om te kunnen concurreren met champagnes en exclusieve likeuren in de chiquere uitgaansgelegenheden. Het gebruik van UV-inkten onthult nog een extra laag.

Credits

Creative Director: Erik Wadman; Designer: Stephane Castets; Typography artwork worldmap: Fernando Ibanez; Brand Director: Elseline Ploem

Client: Heineken Global Design



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken