Wynand Fockink in het nieuw gestoken door VHD
- Design
- 20 sep 2019 @ 09:25
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging design
- 20 sep 2019 @ 09:25
- Nanny Kuilboer
Voor Wynand Fockink, een van de oudste jenevermerken in Nederland, mocht Van Heertum Design een nieuwe fles ontwerpen.
Het proeflokaal in de Pijlsteeg in Amsterdam is een toeristische trekpleister en het gebouw waarin het proeflokaal gehuisvest is, is een essentieel onderdeel van het ontwerp.
Kaart Amsterdam onderdeel etiket Wynand Fockink
Frans van Heertum, creative director VHD: ‘Elk onderdeel van het etiket heeft een verhaal te vertellen, van de eenvoudige vorm tot aan het lettertype. Als onderdeel van het logo is het gebouw waarin het proeflokaal gehuisvest is geïllustreerd. De belangrijkste informatie vind je aan de binnenkant van de fles, op de achterkant van het etiket: een zeer oude kaart van Amsterdam met de exacte locatie van dit uitzonderlijke proeflokaal op een van de mooiste plekken in Amsterdam. Nooit verkeerd om een kaart bij de hand te hebben na een bezoek aan het proeflokaal ;-)’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

