Wynand Fockink in het nieuw gestoken door VHD
- Design
- 20 sep 2019 @ 09:25
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging design
- 20 sep 2019 @ 09:25
- Nanny Kuilboer
Voor Wynand Fockink, een van de oudste jenevermerken in Nederland, mocht Van Heertum Design een nieuwe fles ontwerpen.
Het proeflokaal in de Pijlsteeg in Amsterdam is een toeristische trekpleister en het gebouw waarin het proeflokaal gehuisvest is, is een essentieel onderdeel van het ontwerp.
Kaart Amsterdam onderdeel etiket Wynand Fockink
Frans van Heertum, creative director VHD: ‘Elk onderdeel van het etiket heeft een verhaal te vertellen, van de eenvoudige vorm tot aan het lettertype. Als onderdeel van het logo is het gebouw waarin het proeflokaal gehuisvest is geïllustreerd. De belangrijkste informatie vind je aan de binnenkant van de fles, op de achterkant van het etiket: een zeer oude kaart van Amsterdam met de exacte locatie van dit uitzonderlijke proeflokaal op een van de mooiste plekken in Amsterdam. Nooit verkeerd om een kaart bij de hand te hebben na een bezoek aan het proeflokaal ;-)’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers