[podcast] Crunch #7: Foodretail meets Foodservice
- Food-en-retail
- 15 mrt 2019 @ 12:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - WinkelenMarketingInterview
- 15 mrt 2019 @ 12:00
- Redactie Food en Retail
In de podcast serie Crunch interviewt journalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food en marketing. Met vandaag foodexpert en marktonderzoeker Jan Willem Grievink, directeur van het Food Service Instituut Nederland.
Hij is mede-organisator van het congres Foodretail meets Foodservice dat onlangs werd gehouden. Met een keur aan topsprekers van Alibaba tot Thuisbezorgd tot Picnic. Polman bespreekt met Grievink de opkomst van platform-economie en het fenomeen van blurring.
Je hoort in deze uitzending:
* Hoe de werelden van de supermarkt en foodservice steeds meer naar elkaar toegroeien
* Wat de impact is van de fenomenale groei van thuisbezorgdiensten in food
* En wat we mogen verwachten van partijen als Amazon, Alibaba, PicNic, Allerhande Kookt en andere spraakmakende initatieven die de Nederlandse foodmarkt in beroering brengen.
Crunch is een co-productie van culinair journalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
(PvWK)
Beluister de podcast via Soundcloud hier onderop!
EERDERE UITZENDINGEN
[podcast] Crunch #1 - Fish Tales
[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër
[podcast] Cruch #3 - Hiske Versprille en culi-recensies
[podcast] Cruch #4 - W-Hotel en de hotelmarkt in 020
[podcast] Crunch #5 - Foodstart ups hebben de toekomst
[podcast] Crunch #6 - bestseller-chef Yotam Ottolengi
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- retail
- Marcus POolman
- podcast
- know how
- #7
- Jan-Willem Grievink
- food
- HPB
- onderzoek
- food
- trends
- Food Service Instituut Nederland
- kennis
- kanalen
- Crunch
- shopper
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in Amsterdam
- [retailmedia] MediaMarkt ingezet als non-endemic showroomals...
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw platform geeft vrouwelijke...
- AAlcoholvrij speciaalbier groeit door - 'grensshoppen' zet...
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
- Lynn Trum (Nederlandse Loterij): 'Sterke merken durven keuzes...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: wat... 03-12-2025
- Fritz-kola start... 01-12-2025
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in... 01-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




