Albert Heijn introduceert AH ActieHelden
- Food-en-retail
- 25 sep 2020 @ 11:16
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- MarketingFood
- 25 sep 2020 @ 11:16
- Redactie MarketingTribune
Albert Heijn biedt klanten nog meer ‘waar voor hun geld’ met de introductie van het nieuwe actiethema, de ‘AH ActieHelden’. 'Ze hebben maar één missie: heel Nederland wijzen op de superacties van Albert Heijn', aldus de grootgrutter.
Daar gebruiken ze hun prijssterren voor. Deze plaatsen ze op producten door de hele winkel om zo klanten te wijzen op het fantastische voordeel. De AH ActieHelden zijn zondagavond 27 september 2020 voor het eerst op tv te zien met een vernieuwende en opvallende commercial. Op maandag 28 september start het nieuwe actiethema in de winkel.
De AH ActieHelden zijn een gezin van vier: vader Vince, moeder Scarlet, dochter Ziggy en zoon Rocky. De AH ActieHelden staan voor ‘superveel actie op superveel producten’. 'Oftewel: héél veel Bonusaanbiedingen met super lage prijzen. Want bij aankoop van één product, krijgen klanten al een hoge korting.'
Uit onderzoek weet AH dat veel consumenten juist deze aanbiedingen heel interessant vinden. 'Hier komen ze speciaal voor naar de winkel en vaak wordt op basis van de aanbiedingen het boodschappenlijstje voor die week gemaakt. En daar spelen we met dit nieuwe actiethema dan ook goed op in: veel van de actieprijzen zullen tijdens dit actiethema onder de 1 of 2 euro liggen. De meeste en de beste aanbiedingen, ook dat is het lekkere van Albert Heijn!'
Heel Nederland maakt volgens Albert Heijn kennis met de AH ActieHelden in een nieuwe spannende en dynamische tv-commercial. Daarnaast zijn ze te zien in diverse dagbladadvertenties, instore communicatie, e-mail en op AH.nl.
Bekijk de nieuwe commercial en tag-on voor week 40 hieronder.
Albert Heijn heeft, naast meer dan 1.250 Prijsfavorieten voor alle dagelijkse boodschappen, de meeste aanbiedingen van Nederland. Per week zijn er zo’n 1.500 aanbiedingen, bekend als Bonusaanbiedingen, meldt de retailketen. Naast de AH ActieHelden heeft Albert Heijn nog andere bekende actiethema’s zoals Hamsteren en Stapelkorting.
(PvWK)
- nieuw
- grootgrutter
- Nederland
- Albert Heijn
- actiethema
- Albert Heijn
- waar voor hun geld
- AH
- AH ActieHelden
- klanten
- superacties
- één missie
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees van Dorp - founders Instama
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Balr failliet - focus verschuift... 14-07-2025
- Heinz lanceert Europese campagne... 14-07-2025
- Consument wacht op last-minute... 14-07-2025
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees... 11-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers