Albert Heijn introduceert AH ActieHelden

Albert Heijn introduceert AH ActieHelden
  • Food-en-retail
  • 25 sep 2020 @ 11:16
  • 14285 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingFood

Albert Heijn biedt klanten nog meer ‘waar voor hun geld’ met de introductie van het nieuwe actiethema, de ‘AH ActieHelden’. 'Ze hebben maar één missie: heel Nederland wijzen op de superacties van Albert Heijn', aldus de grootgrutter.

Daar gebruiken ze hun prijssterren voor. Deze plaatsen ze op producten door de hele winkel om zo klanten te wijzen op het fantastische voordeel. De AH ActieHelden zijn zondagavond 27 september 2020 voor het eerst op tv te zien met een vernieuwende en opvallende commercial. Op maandag 28 september start het nieuwe actiethema in de winkel.

De AH ActieHelden zijn een gezin van vier: vader Vince, moeder Scarlet, dochter Ziggy en zoon Rocky. De AH ActieHelden staan voor ‘superveel actie op superveel producten’. 'Oftewel: héél veel Bonusaanbiedingen met super lage prijzen. Want bij aankoop van één product, krijgen klanten al een hoge korting.'

Uit onderzoek weet AH dat veel consumenten juist deze aanbiedingen heel interessant vinden. 'Hier komen ze speciaal voor naar de winkel en vaak wordt op basis van de aanbiedingen het boodschappenlijstje voor die week gemaakt. En daar spelen we met dit nieuwe actiethema dan ook goed op in: veel van de actieprijzen zullen tijdens dit actiethema onder de 1 of 2 euro liggen. De meeste en de beste aanbiedingen, ook dat is het lekkere van Albert Heijn!'

Heel Nederland maakt volgens Albert Heijn kennis met de AH ActieHelden in een nieuwe spannende en dynamische tv-commercial. Daarnaast zijn ze te zien in diverse dagbladadvertenties, instore communicatie, e-mail en op AH.nl.

Bekijk de nieuwe commercial en tag-on voor week 40 hieronder.

Albert Heijn heeft, naast meer dan 1.250 Prijsfavorieten voor alle dagelijkse boodschappen, de meeste aanbiedingen van Nederland. Per week zijn er zo’n 1.500 aanbiedingen, bekend als Bonusaanbiedingen, meldt de retailketen. Naast de AH ActieHelden heeft Albert Heijn nog andere bekende actiethema’s zoals Hamsteren en Stapelkorting.
(PvWK)



Redactie MarketingTribune

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken