Nieuwe campagne Sourcy Vitaminwater

Nieuwe campagne Sourcy Vitaminwater
  • Food-en-retail
  • 25 jul 2022 @ 09:04
  • 10237 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Sourcy Vitaminwater komt met een nieuwe campagne “After the Sip” en bouwt daarmee voort op het communicatie idee van 2021: “Sourcy Vitaminwater, dát doet wat met je”.

De campagne-uitingen beginnen met een standpunt van binnenuit een Sourcy Vitaminwater-fles en laat volgens Vrumona ‘daarna precies zien wat "Dát doet wat me je" betekent.’

De campagne is ontwikkeld door Joe Public Take-Away Advertising en geregisseerd door Jaap Vliegenthart. De cross mediale campagne is vanaf vandaag, maandag 25 juli te zien op tv, online, social, en digital out of home. Daarnaast is er, in lijn met de campagnevideo, een Snapchat lens ontwikkeld zodat, met name de jongere (18-24) consumenten, ook zelf kunnen interacteren met het standpunt van binnenuit de Sourcy Vitaminwater-fles.

Stephan van Ee, marketingdirecteur Sourcy: ‘Deze nieuwe Sourcy Vitaminwater campagne zet, onder de noemer “dát doet wat met je”, met een knipoog het effect van een lekkere slok Sourcy Vitaminwater centraal. De campagne draagt daarmee bij aan de awareness en trial van het merk evenals relevante merkassociaties op smaak en verfrissing. Deze campagne gaat de forse groei van Sourcy Vitaminwater verder versnellen.’  

De ATL campagne wordt ondersteund met een grootschalig samplingplan in het off- en online retailkanaal.

CREDITS

Klant: Vrumona - Sourcy Vitaminwater

Verantwoordelijk bij klant: Charlotte Libaudiere & Esther Kulk

Bureau: Joe Public Take-Away Advertising

Strategie: Sanne Nobel

Account: Willemijn van Eeghen

Producer: Chariva Geurts 

Creatie: Sebastian Gudmand-Høyer, Daan Coelman, Ruben van Dijk

Productiemaatschappij: Jaap Vliegenthart 

Producer Productiemaatschappij: Lisette Kooijman

Regie: Jaap Vliegenthart 

DOP: Rutger Storm

Edit: Taco Arts 

Post production: Captcha!

Geluid: Public Audio

Music componist: IJsbrand van Eerdenburg

 



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken