Nieuwe campagne Sourcy Vitaminwater
- Food-en-retail
- 25 jul 2022 @ 09:04
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 25 jul 2022 @ 09:04
- Sjaak Hoogkamer
Sourcy Vitaminwater komt met een nieuwe campagne “After the Sip” en bouwt daarmee voort op het communicatie idee van 2021: “Sourcy Vitaminwater, dát doet wat met je”.
De campagne-uitingen beginnen met een standpunt van binnenuit een Sourcy Vitaminwater-fles en laat volgens Vrumona ‘daarna precies zien wat "Dát doet wat me je" betekent.’
De campagne is ontwikkeld door Joe Public Take-Away Advertising en geregisseerd door Jaap Vliegenthart. De cross mediale campagne is vanaf vandaag, maandag 25 juli te zien op tv, online, social, en digital out of home. Daarnaast is er, in lijn met de campagnevideo, een Snapchat lens ontwikkeld zodat, met name de jongere (18-24) consumenten, ook zelf kunnen interacteren met het standpunt van binnenuit de Sourcy Vitaminwater-fles.
Stephan van Ee, marketingdirecteur Sourcy: ‘Deze nieuwe Sourcy Vitaminwater campagne zet, onder de noemer “dát doet wat met je”, met een knipoog het effect van een lekkere slok Sourcy Vitaminwater centraal. De campagne draagt daarmee bij aan de awareness en trial van het merk evenals relevante merkassociaties op smaak en verfrissing. Deze campagne gaat de forse groei van Sourcy Vitaminwater verder versnellen.’
De ATL campagne wordt ondersteund met een grootschalig samplingplan in het off- en online retailkanaal.
CREDITS
Klant: Vrumona - Sourcy Vitaminwater
Verantwoordelijk bij klant: Charlotte Libaudiere & Esther Kulk
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Strategie: Sanne Nobel
Account: Willemijn van Eeghen
Producer: Chariva Geurts
Creatie: Sebastian Gudmand-Høyer, Daan Coelman, Ruben van Dijk
Productiemaatschappij: Jaap Vliegenthart
Producer Productiemaatschappij: Lisette Kooijman
Regie: Jaap Vliegenthart
DOP: Rutger Storm
Edit: Taco Arts
Post production: Captcha!
Geluid: Public Audio
Music componist: IJsbrand van Eerdenburg
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
- Dirk haakt stevig in op Prinsjesdag... 15-09-2025
- Dumfries helpt tieners leren... 15-09-2025
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes