[boxtoernooi] Ron Blaauw lanceert EK borrelbox
![[boxtoernooi] Ron Blaauw lanceert EK borrelbox](/food-en-retail/nieuws/2024/07/ron-blaauw-lanceert-ek-borrelbox/Ron-Gastrobox-EK-nw-juist.jpg)
- Food-en-retail
- 8 jul 2024 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - VoetbalFood
- 8 jul 2024 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Onder het motto 'Kom maar op, Engeland!' heeft de Ron Gastrogroep van chef Ron Blaauw twee speciale EK borrelboxen samengesteld, inhakend op het goed presterende Oranje.
Aan het eind van deze week weten we of Nederland kampioen is, aldus de groep, die Wout Weghorst citeert: 'we hoeven nog maar twee potjes te winnen.'
Het EK borrelmenu is voor 4 tot 6 personen en bevat 24 hapjes. 'Geniet samen met vrienden of familie van het Borrelmenu EK van Ron Blaauw. Dit menu biedt een heerlijke mix van Indonesische hapjes, perfect voor gezellige avonden thuis tijdens dit EK. Ontdek de verrukkelijke smaken en vakmanschap van Ron Blaauw, rechtstreeks bij jou thuis bezorgd. Bestel nu en geniet dit jaar van een culinair EK', aldus de makers. Er is ook een grotere box voor 8 tot 12 kijkers. Beiden worden deze week gratis geleverd; bovendien is er nog meer keuze. Culinair gezien zijn de wedstrijden dan in elk geval ingedekt. Meer info klik hier.
(PvWK | foto: Ron Blaauw)
- Bekijk hier ons dossier 'Boxtoernooi' over thuisbezorging door de jaren heen
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- EK
- Kom maar op
- Michelin
- merk
- snack
- Ron Gastrogroep van chef Ron Blaauw
- speciaal
- food
- voetbal
- food
- EK borrelboxen
- thuisbezorgd
- boxtoernooi
- Engeland
- boxtoernooi
- ster
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
- Albert Heijn zet tech in tegen voedselverspilling
- Fritz-kola introduceert Mischmasch in Nederland
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K taplocaties in Europa
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bakker Bart opent winkels op grotere... 19-09-2025
- ACM onderzoekt marges en... 19-09-2025
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes