Samenwerking De Koffiejongens en Marie-Stella-Maris: giftset voor nieuwe abonnees

- Food-en-retail
- 21 nov 2024 @ 09:36
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 21 nov 2024 @ 09:36
- Redactie MarketingTribune
De Koffiejongens en Marie-Stella-Maris werken samen om de decembermaand voor nieuwe abonnees van De Koffiejongens mooier te maken. Zij krijgen een giftset van Marie-Stella-Maris.
De Koffiejongens en Marie-Stella-Maris, allebei B-Corps, willen op grote lijnen hetzelfde: de wereld een beetje mooier maken. Bij De Koffiejongens resulteert dat in composteerbare koffiecups en biologische koffiebonen die, verpakt door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, per fiets of lopend worden bezorgd. Marie-Stella-Maris herdefinieert luxe door verzorging voor jezelf te combineren met bewuste keuzes, zoals navulbare producten en steun voor wereldwijde drinkwaterprojecten.
B Corp kruisbestuiving
De organisatie achter B Corp moedigt haar merken steevast aan om kruisbestuiving toe te passen. Eerder liet De Koffiejongens zich hierdoor inspireren tot een samenwerking met Tony’s Chocolonely. Die samenwerking krijgt nu een vervolg door de handen met Marie-Stella-Maris ineen te slaan. Jojanneke Goedhart (Brand Manager De Koffiejongens): ‘Tijdens de feestdagen staan voor ons die fijne, warme momenten thuis centraal; kwaliteit in plaats van kwantiteit. Deze samenwerking moedigt aan om niet alleen in de decembermaand maar ook straks, in het nieuwe jaar, dit soort momenten te blijven creëren.’ Josha Jansen (Impact & Marketing Director Marie-Stella-Maris) voegt hieraan toe: “Met dit cadeau maak je niet alleen jezelf of een ander blij, maar help je de wereld een stukje mooier te maken – door je impact te verkleinen door na te vullen én schoon drinkwater bereikbaar te maken.’
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




