Jumbo start jaar met grootste spaaractie ooit

- Food-en-retail
- 1 jan 2025 @ 01:00
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 1 jan 2025 @ 01:00
- Kel Koenen
Jumbo trapt 2025 af met een ongekende spaaractie onder de slogan ‘Da’s Lekker Uitpakken.’ Klanten kunnen sparen voor een boodschappenpakket met een waarde van ruim 50 euro.
Het pakket, gevuld met onder andere A-merken, Jumbo’s huismerk, het nieuwe foodmerk Jumbo’s en diverse waardebonnen, is volgens de supermarktketen het meest uitgebreide spaarprogramma in haar geschiedenis.
Voor elke €10 aan boodschappen ontvangen klanten één spaarzegel. Een volle spaarkaart van 50 zegels, samen met een bijbetaling van €5, geeft recht op het royale boodschappenpakket.
Het initiatief richt zich op gezinnen en is bedoeld als ondersteuning in de vaak financiële krapte van januari, zegt Jorieke de Vries-Goosen, Marketing Directeur bij Jumbo. ‘We willen onze klanten een voordelige en feestelijke start van het jaar geven. Het pakket bevat relevante producten voor dagelijks gebruik, zoals wasverzachter en pastasaus.’
De actie wordt ondersteund door een brede marketingcampagne met onder meer radio, outdoor, online, print, en een nieuwe TV-commercial met het bekende Jumbo-gezin. Frank Lammers en Maike Meijer vertolken als Bas en Lieke hoe het boodschappenpakket het nieuwe jaar letterlijk én symbolisch goed begint.
Credits
Jumbo Supermarkten
Jessie Leening
Michelle de Gier
Stan Knol
Jorieke de Vries Goosen
Bureau Hotel L'Amour
Productie: Better Call Soll
Regie: Roel Boorsma
Edit: Kim Hinrichs
Sound: Public Audio
Grading: De Grot
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




