Heineken, Unox en Jägermeister haken buiten in op sneeuwpret

- Media
- 10 feb 2021 @ 08:12
- 22651 x gelezen
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Outdoor
- 10 feb 2021 @ 08:12
- 22651 x gelezen
- Lucas Boon
Nu Nederland sinds afgelopen weekend wit kleurt, zijn Heineken, Unox en Jägermeister met inhakers te bewonderen op de outdoorschermen van JCDecaux. De merken willen daar zijn waar de consument zich op dit moment bevindt: buiten.
Afgelopen zaterdagavond werd de content bij JCDecaux aangeleverd en vervolgens razendsnel geactiveerd op de digitale displays op straat, zo laat de mediaexploitant weten.
Unox.
'Inhakers generen via social media al ruim 3,5 keer meer shares, laat staan welk verschil gemaakt wordt met een inhaker van 1 bij 2 meter. Met hetzelfde gemak als bijvoorbeeld via Instagram, publiceren we content razendsnel op de displays, op de beste plekken in de grote steden. Met dit grote formaat op deze locaties wordt pas écht impact gecreëerd', aldus Larissa Hendriks, communicatiemedewerker bij JCDecaux.
Jägermeister.
JCDecaux maakt het met digital out of home tegenwoordig mogelijk in te spelen op actuele omstandigheden. Niet alleen het weer, maar ook factoren als tijd, nieuws, locatie en verkeersinformatie, zoals recent ook te zien bij De Speld en Big Green Egg.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Abovo wint account hogeschool Van... 25-02-2021
- Onderzoekslab voor artificial... 24-02-2021
- Willem-Albert Bol nieuwe CEO Abovo... 23-02-2021
- Ad Alliance en smartclip:... 17-02-2021
- Onderzoek: ouders en kinderen praten... 17-02-2021
- Remy Gieling verlaat MT/Sprout16-02-2021
MarketingTribune Events
- 25mrt 2021
Uitreiking Shopping Awards