Heineken, Unox en Jägermeister haken buiten in op sneeuwpret

Heineken, Unox en Jägermeister haken buiten in op sneeuwpret
  • Media
  • 10 feb 2021 @ 08:12
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Outdoor

Nu Nederland sinds afgelopen weekend wit kleurt, zijn Heineken, Unox en Jägermeister met inhakers te bewonderen op de outdoorschermen van JCDecaux. De merken willen daar zijn waar de consument zich op dit moment bevindt: buiten.

Afgelopen zaterdagavond werd de content bij JCDecaux aangeleverd en vervolgens razendsnel geactiveerd op de digitale displays op straat, zo laat de mediaexploitant weten.


Unox.

'Inhakers generen via social media al ruim 3,5 keer meer shares, laat staan welk verschil gemaakt wordt met een inhaker van 1 bij 2 meter. Met hetzelfde gemak als bijvoorbeeld via Instagram, publiceren we content razendsnel op de displays, op de beste plekken in de grote steden. Met dit grote formaat op deze locaties wordt pas écht impact gecreëerd', aldus Larissa Hendriks, communicatiemedewerker bij JCDecaux.


Jägermeister.

JCDecaux maakt het met digital out of home tegenwoordig mogelijk in te spelen op actuele omstandigheden. Niet alleen het weer, maar ook factoren als tijd, nieuws, locatie en verkeersinformatie, zoals recent ook te zien bij De Speld en Big Green Egg.

 
Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken