Barry Doodeman nieuwe Sales Director Mediahuis
- Media
- 3 okt 2022 @ 11:02
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - SalesZakelijkPersonalia
- 3 okt 2022 @ 11:02
- Peter van Woensel Kooy
Met ingang van maandag 3 oktober 2022 zal Barry Doodeman van start gaan als Sales Director bij Mediahuis Nederland. Doodeman brengt een schat aan ervaring mee en werkte geruime tijd als Directeur Verkoop Spot & Digital bij RTL Nederland.
Als Sales Director zal hij eindverantwoordelijk zijn voor drie verschillende salesteams. Daarnaast zal hij plaatsnemen binnen het managementteam van de B2B-afdeling van Mediahuis Nederland.
Boaz Shkolnik, Director of Advertising, zegt: 'We hebben een succesvolle periode achter de rug binnen Advertising. Onze groei en ambitie is nog lang niet uitgeblust. Met Barry hebben we de ideale man aan boord om onze teams naar een nog hoger niveau te tillen.'
Barry Doodeman: ‘Voor mij is deze rol bij Mediahuis extra bijzonder omdat ik hier direct na mijn studie mijn medialoopbaan ben begonnen. Hoewel er in de tussentijd ongetwijfeld veel veranderd is, denk ik dat een aantal gedeelde waarden nog steeds overeind staan: trots op de producten en plezier hebben in je werk. Ik heb heel veel zin om aan de slag te gaan!’
Over Mediahuis Nederland
Mediahuis is één van de grootste Nederlandse mediabedrijven met sterke merken als De Telegraaf, VROUW, Privé, Autovisie, regionale dagbladen (Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, Leidsch Dagblad, IJmuider Courant en De Gooi- en Eemlander) en digitale merken zoals Dumpert, Culy, NSMBL, J/M Ouders, Jaap, Metro en GroupDeal. Recent is het portfolio verrijkt met de merken van Mediahuis Limburg en Mediahuis Noord.
Mediahuis gelooft in onafhankelijke journalistiek en sterke en relevante media. De relatie met de klant staat centraal bij iedere strategische keuze. Voor adverteerders is Mediahuis een creatief en strategisch partner; met totaaloplossingen waarbij strategie, creatie, data en bereik worden gecombineerd.
Ga voor meer informatie over Mediahuis naar www.mediahuis.nl.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Jong talent en Nederlandstalig valt op in Spotify Wrapped 2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Rapper Krulle lanceert campagne-track voor 113 samen met...
- Omnicom en IPG vormen nieuw mediabolwerk
- DPG Media start geïntegreerde mediatransformatie
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
Laatste Nieuws
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
- Omnicom en IPG vormen nieuw... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

