Jildou van der Bijl hoofdredacteur Hema

Jildou van der Bijl hoofdredacteur Hema
  • Media
  • 18 dec 2023 @ 17:22
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

In januari 2024 start Jildou van der Bijl in de functie van hoofdredacteur bij de marketingafdeling van Hema.

In die rol wordt zij verantwoordelijk voor storytelling: de ontwikkeling en optimalisatie van content voor de eigen Hema-kanalen. Zij richt zich daarbij vooral op het delen van verhalen over producten, het vakmanschap, design, kwaliteit en duurzaamheid.

‘Ik heb ontzettend veel zin in deze rol bij dit merk, een bedrijf dat al bijna 100 jaar voor heel veel mensen een geliefde plek is om te winkelen. En door het creëren van de nieuwe functie van hoofdredacteur laat de winkelketen zien dat ze storytelling serieus neemt. Het is een geweldige uitdaging om de liefde en waardering voor Hema nog meer te laten groeien door verhalen over producten en het merk op een aansprekende en creatieve manier te delen,’ aldus Van der Bijl.

‘We zijn blij met de komst van Jildou, door haar ervaring en kwaliteiten versterken we ons team en kunnen we de onderscheidende verhalen over ons merk en onze producten beter uitdragen,’ zegt Eva Vermeulen, Manager Campagne Marketing van Hema.

Van der Bijl nam dit voorjaar afscheid van Linda., waar zij 17 jaar lang respectievelijk hoofdredacteur en creatief directeur was.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken