Rangle breidt Nederlands team uit met MD en Client Partner
- Online
- 21 okt 2019 @ 10:29
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PersonaliaMarketingE-commerce
- 21 okt 2019 @ 10:29
- Peter van Woensel Kooy
Rangle, een van de snelst groeiende digitale adviesbureaus voor digitale transformatie, heeftt Tom Bals (Managing Director Emea) en Frenske van den Dries (foto, Client Partner Emea) aangesteld. Rangle bedient internationale klanten als Uniqlo en Aldo bij hun digitale transformatie.
De vestiging van Rangle in Amsterdam werd geopend in april 2019. Sindsdien heeft het bureau een aantal nieuwe medewerkers aangetrokken. Met de komst van Bals en Van den Dries versterkt Rangle zijn positie in Emea (afkorting voor de regio Europa, Midden-Oosten en Afrika ofwel Europe, Middle-East, Africa, red.).
Tom Bals (foto onder) heeft meer dan vijftien jaar ervaring in het leiden, opbouwen en uitbreiden van bureaus op het gebied van digital, design en marketing. Voordat hij in de dienstverlenende sector werkzaam werd, vervulde hij diverse leidinggevende rollen met regionale en wereldwijde verantwoordelijkheden. Hij heeft zijn sporen verdiend als visionair op het snijvlak van strategie, design en technologie. Dit combineert hij met een mensgerichte aanpak. Tom werkte onder meer voor EY, Frog design, Verizon en Ikea.
Frenske van den Dries heeft meer dan tien jaar ervaring als manager bij verschillende corporates. Ze heeft veel complexe projecten uitgevoerd op het gebied van marketing en business development. Haar meest recente rol was die van strategisch accountmanager bij Johnson & Johnson Medical. Frenske werkte eerder als business development manager en global account manager bij PwC in Nederland en Zwitserland. In haar rol bij Rangle is zij onder meer verantwoordelijk voor klantrelaties.
Rangle, gevestigd in Toronto, Canada, is een marktleider in het ontwikkelen van mobiele en webapplicaties en is een leider in Angular, React en Vue JavaScript-ecosystemen. Rangle helpt bedrijven bij strategisch ontwerp, ontwikkeling, implementatie en Agile consulting. Het bedrijf heeft brede ervaring in de retail, financiële sector en healthcare.
De expansie naar Emea is onderdeel van de strategie van Rangle om dichter bij haar klanten te zitten. Het nieuwe kantoor in Amsterdam is verantwoordelijk voor het uitbouwen van Europese klantrelaties en het opzetten van een Europese strategie.
(PvWK)
Tom Bals
Kijk voor meer informatie op: rangle.io
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- design
- digital transformation
- strategisch accountmanager
- EMEA
- Frenske van den Dries
- technologie
- Rangle
- uitbreiden
- snijvlak
- strategie
- Verizon
- EY
- Frog design
- Tom Bals
- leiden
- opbouwen
- Ikea
- corporates
- marketing
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [update] TikTok-vluchtelingen naar... 20-01-2025
- Polaroid.com: digitale beleving vol... 10-01-2025
- TUI introduceert Lena, de AI Explorer 09-01-2025
- Marketeers moeten AI inzetten als... 06-01-2025
- Speciaal staatslot voor huisdieren:... 23-12-2024
- [branded content] Belangrijke online... 18-12-2024
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day