Just Eat Takeaway.com lanceert online voetbalquiz

  • Online
  • 30 jul 2020 @ 09:47
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DigitaalE-commerce

Om het gemis van het EK Voetbal deze zomer enigszins weg te nemen, presenteert Just Eat Takeaway.com in samenwerking met Wefilm een online voetbalquiz.

Het betreft een mobiele game, te spelen in acht Europese landen, gevuld met recente en historische audio- en videomomenten. Oud BBC-commentator John Motson leidt de deelnemers door 4 rondes van 25 vragen. Voor de winnaars per land liggen kaarten voor Euro 2020 (volgend jaar dus) klaar.

Ruben Cusell, head of strategy & concept bij Wefilm, zegt: 'Dit is voor ons, vanwege ons grote voetbalhart, een bijzonder project. Ook was het bedenken van de 150 voetbalvragen een feestje.'

Michael van der Pouw, lead digital engagement marketeer bij Just Eat Takeaway.com, vult aan: 'Als voetbalminnend bedrijf wilden we fans de kans geven toch een legendarische voetbalzomer te beleven. Met deze quiz is dat gelukt: liefhebbers kunnen nu samen veilig voetbal vieren, met hun favoriete snacks binnen handbereik. Game on!'

Wefilm is verantwoordelijk voor concept, productie en mediastrategie van de quiz. De digitale productie ligt in handen van Superhero Cheesecake.

Speel de quiz hier.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken