Glastuinbouwsector trekt de aandacht tijdens WK Hockey
- Sponsoring
- 7 mrt 2014 @ 10:22
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringSportmarketing
- 7 mrt 2014 @ 10:22
- Redactie Sponsoring
Pal naast de ingang tot het stadion waar vanaf 31 mei dit jaar dagelijks wedstrijden voor het WK Hockey worden gespeeld, presenteert de glastuinbouwsector zich in het WestlandGreenhouse.
De Rabobank Hockey World Cup 2014 belooft het grootste sportevenement van het jaar te worden met naar verwachting 15 miljoen kijkers en meer dan 200.000 bezoekers. De glastuinbouwsector grijpt dit toernooi aan om in een 220 m2 grote kas aandacht te bieden aan op het gebied van duurzaamheid, innovativiteit en gezondheid in deze sector.
De Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) maakt ook gebruik van de kas en organiseert onder andere Kids in de Kas met de Stockeytours, De Gezonde Sportkantine en een Meet & Greet voor zeker 9 congressen. De congressen worden bezocht door bestuurders en bestuursleden van sportbonden en sportverenigingen en gemeenten. Bedrijven kunnen zich in de kas presenteren.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe Eredivisiebal eert... 20-05-2025
- FC Barcelona spelers kondigen... 19-05-2025
- Tadej Pogacar nieuwe merkambassadeur... 15-05-2025
- a.s.r. zet ouders en kinderen aan... 25-04-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management