Mastercard verlengt deal met Champions League

Mastercard verlengt deal met Champions League
  • Sponsoring
  • 13 feb 2018 @ 11:14
  • 20075 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipZakelijkSponsorshipVoetbal

Mastercard heeft zijn partnership met de UEFA Champions League verlengd tot 2021. Dit langlopende sponsorship startte in 1994. Onderdeel van de deal zijn ook de duels om de Europese Super Cup.

Mastercard blijft kinderen dus ook de komende drie jaar de kans bieden om 'Player Mascot' te worden en samen met de voetbaltopper het veld op te mogen lopen voorafgaand aan een CL-duel. 

Guy-Laurent Epstein, marketing director van de UEFA: 'Longevity is instrumental in building successful partnerships, and we are delighted to extend our relationship with Mastercard. Partnering with a global brand such as Mastercard presents many benefits and opportunities for UEFA and we are excited about continuing our excellent relationship over the coming years. As an industry leading technology company, we look forward to further collaboration with Mastercard, as the role of digital becomes increasingly important in building deeper connections with global audiences.'

Javier Pérez, topman van Mastercard Europe: 'We are very proud to renew our long-standing sponsorship of the UEFA Champions League. Key sporting events are a great way for us to directly connect fans across the world to their passion. We will also continue to create innovative business-building opportunities for our partners. As we enjoy our 24th year as an official sponsor, we are excited to witness new priceless moments at this year’s UEFA Champions League Final in Kyiv. Looking forward to ‘Start Something Priceless’ for at least another three years.'

Dit is de vierde verlenging van een CL-partnership, nadat eerder Heineken, Nissan en PepsiCo tekenden voor een langere verbinding aan de UEFA. Santander is gestrikt als nieuwe partner. De sponsordeals zijn allen gesloten door Team Marketing AG.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken