CSU terug als sponsor bij Ajax

  • Sponsoring
  • 8 nov 2019 @ 16:22
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • VoetbalSponsorship

Ajax en CSU hebben vrijdag een nieuwe sponsordeal gesloten. Het contract gaat per direct in en heeft een looptijd van 3,5 jaar, tot juli 2023. CSU is een bekende binnen Ajax en was eerder van 1989 tot en met 2018 als sponsor aan de club verbonden.

CSU is per 1 november ook weer als schoonmaakpartner aan de Johan Cruijff ArenA verbonden en daarbij ook verantwoordelijk voor de schoonmaak van sportcomplex de Toekomst.

'Het is mooi dat we na een korte afwezigheid een nieuwe overeenkomst met CSU hebben afgesloten', zegt commercieel directeur Menno Geelen van Ajax. 'We hebben een lange historie samen en kennen elkaar dus goed. Ik ben blij met deze voortzetting en kijk er dan ook naar uit om met elkaar wederom succesvol te zijn de komende jaren.'

Esmée Ficheroux, lid Raad van Bestuur van CSU: 'We zijn blij dat we weer verbonden zijn aan de mooie club die Ajax is. Samen gaan we op weg naar een sportieve toekomst.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken