Sports Entertainment Group en The Media Nanny slaan handen ineen

  • Sponsoring
  • 17 jun 2020 @ 11:19
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • EntertainmentSport

Talentmanagementbedrijf Sports Entertainment Group (SEG) en PR-bureau The Media Nanny gaan vanaf vandaag als één bedrijf verder. Met deze fusie lanceert SEG ook een nieuwe divisie: SEG Artists.

Foto: Kees Vos (l) en José Woldring.

In een tijd waarin veel bedrijven samenwerkingen en fusies on hold zetten, zien SEG en The Media Nanny dat het bundelen van hun krachten juist nu kansen zal bieden aan partijen in de sport, media- en entertainmentindustrie.

SEG gaat zich binnen deze samenwerking richten op het management van artiesten en zal daarnaast bookings, PR, marketing en brand partnerships verzorgen. De nieuwe divisie SEG Artists binnen SEG wordt geleid door José Woldring, oprichter van The Media Nanny.'

Kees Vos, CEO en oprichter van SEG, zegt: 'Het talent en het ondernemerschap van José Woldring zie ik als belangrijkste pijler voor het slagen van deze fusie. José heeft in tien jaar tijd een bijzonder entertainmentbedrijf weten neer te zetten, dat goed past binnen de groeistrategie van SEG. Ik kijk ernaar uit om gezamenlijk kansen te blijven creëren voor onze klanten: voetballers, trainers, wielrenners, e-sporters, dj's en artiesten.'

José Woldring voegt toe: 'Al tijdens de eerste gesprekken met Kees wist ik: dit gaat werken. We delen dezelfde visie en passie op veel vlakken en er was meteen een goede energie tussen ons, iets wat ik belangrijk vind in een samenwerking als deze.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken