Syntess sponsor van Wüst en De Jong
- Sponsoring
- 28 okt 2020 @ 10:13
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Schaatsen
- 28 okt 2020 @ 10:13
- Sjaak Hoogkamer
De twee topschaatssters Ireen Wüst en Letitia de Jong rijden komend seizoen voor hoofdsponsor Syntess Software. Wüst reed al bijna 5 jaar met deze sponsor, dit jaar heeft Syntess besloten om ook haar schaats- en levenspartner Letitia de Jong te sponsoren.
Het nieuwe sponsorcontract was al in maart 2020 afgesloten, maar het coronavirus gooide het in het eten en gaf onzekerheid over het komende schaatsseizoen.
Abco de Munck, commercieel directeur bij Syntess Software: ‘De samenwerking met Ireen is altijd goed geweest. Maar ook vooral leuk. Door de nauwe samenwerking met Ireen kwam ook Letitia meer en meer in beeld. Dat begon toen Ireen ons bedrijf bezocht een paar jaar geleden. Daar was Letitia ook bij. Omdat Letitia nog geen privésponsor had borrelde het idee spontaan bij me op om het koppel gezamenlijk te verbinden aan ons bedrijf. Ondanks dat ze samen een gezin vormen, rijden ze wel in verschillende ploegen allebei op hoog niveau. We zijn als bedrijf trots dat we met onze naam op beide schouders mogen meerijden. Gewoon een unieke combinatie.’
In het weekend van 1 november zijn de eerste NK langebaanwedstrijden van het seizoen. De twee dames, rijdend onder team Reggeborgh en team IKO, zullen dan in Thialf onder dezelfde privésponsor op hun schouder records proberen te rijden. Zoals het er nu naar uitziet zal er weinig tot geen publiek zijn om de geplande wedstrijden bij te wonen, maar dat mag de pret niet drukken.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Unox Nieuwjaarsduik groeit... 12-12-2025
- Nieuwe deal voor Oranje:... 10-12-2025
- PSV-kersttrui maakt comeback met... 08-12-2025
- Rabobank nieuwe hoofdsponsor van... 03-12-2025
- Moët & Chandon krijgt nieuwe... 26-11-2025
- Conclusion wordt training partner FC... 26-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

