Syntess sponsor van Wüst en De Jong

Syntess sponsor van Wüst en De Jong
  • Sponsoring
  • 28 okt 2020 @ 10:13
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Schaatsen

De twee topschaatssters Ireen Wüst en Letitia de Jong rijden komend seizoen voor hoofdsponsor Syntess Software. Wüst reed al bijna 5 jaar met deze sponsor, dit jaar heeft Syntess besloten om ook haar schaats- en levenspartner Letitia de Jong te sponsoren.

Het nieuwe sponsorcontract was al in maart 2020 afgesloten, maar het coronavirus gooide het in het eten en gaf onzekerheid over het komende schaatsseizoen.

Abco de Munck, commercieel directeur bij Syntess Software: ‘De samenwerking met Ireen is altijd goed geweest. Maar ook vooral leuk. Door de nauwe samenwerking met Ireen kwam ook Letitia meer en meer in beeld. Dat begon toen Ireen ons bedrijf bezocht een paar jaar geleden. Daar was Letitia ook bij. Omdat Letitia nog geen privésponsor had borrelde het idee spontaan bij me op om het koppel gezamenlijk te verbinden aan ons bedrijf. Ondanks dat ze samen een gezin vormen, rijden ze wel in verschillende ploegen allebei op hoog niveau. We zijn als bedrijf trots dat we met onze naam op beide schouders mogen meerijden. Gewoon een unieke combinatie.’

In het weekend van 1 november zijn de eerste NK langebaanwedstrijden van het seizoen. De twee dames, rijdend onder team Reggeborgh en team IKO, zullen dan in Thialf onder dezelfde privésponsor op hun schouder records proberen te rijden. Zoals het er nu naar uitziet zal er weinig tot geen publiek zijn om de geplande wedstrijden bij te wonen, maar dat mag de pret niet drukken.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken