TOP X case: Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie

  • Algemeen
  • 10 jul 2017 @ 10:10
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Branded contentSales

"Sport verbindt, motiveert en activeert. Het is een bron van energie en in het Zuiderpark in Den Haag kan men zich nu aan die bron laven. In Sportcampus Zuiderpark komen omgeving, gebouw, sporters, organisatoren en supporters samen in de beleving van sport. Total Identity creëerde de visuele identiteit, en nam ‘het lint’ dat om het gebouw cirkelt als uitgangspunt. Het staat voor beweging, actie en verbinding. Zo vormen het merkteken en het lint een geheel dat de dynamiek van het initiatief weergeeft."

Case: Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie
Naam: Sportcampus Den Haag
Opdrachtgever: Gemeente Den Haag, De Haagse Hogeschool, ROC Mondriaan
Doelstelling: Ontwikkelen van een nieuwe identiteit
Bureau: Total Identity
Type: Merk, identiteit, strategie, pay-off, visuals, website, bewegwijzering, animaties, middelen



Zie ook de andere inspirerende cases:
Wereldwijd Nederlandse bloemen
Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder

 














Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken