TOP X case: Wereldwijd Nederlandse bloemen
- Algemeen
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded contentSales
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Redactie MarketingTribune
"Royal FloraHolland is uitgegroeid van veilinghuis tot wereldwijde marktplaats waar innovatie, marktkennis, promotie en inspiratie samenkomen. Total Identity ontwikkelde een passende, toekomstbestendige identiteit om zo de positie van Royal FloraHolland in het concurrentieveld te verbeteren. Op basis van de nieuwe missie, Flowering the World Together, Planting Seeds of Opportunity for our Members, hielp Total Identity de coöperatie om zichzelf opnieuw uit te vinden als een slimme, innovatieve en ambitieuze organisatie."
Case: Wereldwijd Nederlandse bloemen
Naam: Flowering the World
Opdrachtgever: Royal FloraHolland
Doelstelling: Ontwikkelen van nieuwe identiteit voor alle touch points, en een communicatieprogramma.
Bureau: Total Identity
Type: Integrale identiteit, online, internal branding, print, dienstenportfolio
Zie ook de andere inspirerende cases:
Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

