TOP X Case: World, here I come!
- 13 jul 2018 @ 12:46
- Sales
Titel: World, here I come!
Mediabureau : Schiphol media
Doelstelling: Een internationale merkcampagne op Schiphol: "World, here I come!”. Met deze campagne wil ING haar Purpose “empowering people to stay a step ahead in life and business” illustreren. "World, here I come" gaat over de plannen die mensen maken, met vertrouwen en positieve energie nieuwe stappen zetten en over het bereiken van doelen, hoe groot of klein die ook moge zijn. Er is geen betere plek om hieraan uitdrukking te geven dan op Schiphol, een plek waar miljoenen mensen op weg zijn naar hun volgende bestemming, letterlijk en figuurlijk.
Quote: De afgelopen drie jaar toevallig nog op Schiphol geweest? Dan zijn ze je vast niet ontgaan: de oranje passagiersbruggen van ING, of de selfie-stand waar je een passende achtergrond kunt kiezen. ING koos voor een multi-touchpoint campagne met een persoonlijke twist. Creatief en opvallend.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hoe neuro-contextual advertising campagnes significant verbeterd
- Vernieuwde jongerencampagne Goed Verhaal van start
- WallyMatters maakt merkimpact meetbaar met AI-platform
- Podcastserie ‘The Next Tony’ trapt af met Marcel Belt
- [column] De oogst van 30 jaar merkmanagement (deel 2 van 4)
- Consumenten eisen openheid over dataopslag
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes