Scholier abseilt van 15 meter hoge pindakaaspot
- Algemeen
- 12 mei 2015 @ 09:30
- Link
-
Redactie Zorgmarketing
Redactie
MarketingTribune - JeugdzorgSportFoodKwaliteit
- 12 mei 2015 @ 09:30
- Redactie Zorgmarketing
Gisteren vond een spectaculaire abseilactie plaats van de 15 meter hoge pindakaaspot aan de Maas in Rotterdam: scholier Sam plakte al abseilend een actie-etiket op de opvallende pindakaassilo. Daarmee werd aangekondigd dat Calvé Pindakaas deze zomer tienduizenden sportlessen en -activiteiten weggeeft aan kinderen tussen de 6 en 18 jaar. Als het aan Calvé ligt, gaat de jeugd gezond bewegen.
'Wij zien kinderen in Nederland graag lekker bewegen, actief bezig zijn en vooral plezier hebben in sport,' zegt Karin Koornneef van Calvé Pindakaas. Van paardrijden tot judotraining, van een heat karten tot een zeilles, bij veel sportverenigingen in het hele land kunnen kinderen tot maart 2016 hun sportwensen en talenten ontdekken. Ze kunnen kiezen uit ruim vijftig verschillende activiteiten verspreid over bijna driehonderd locaties in Nederland.
Aanzet tot bewegen met plezier
Kinderen die opgroeien hebben dromen over wat ze willen worden en zelfs vaak al wensen wat ze willen bereiken, bijvoorbeeld in de sport, stelt Calvé Pindakaas. Het bedrijf wil kinderen graag stimuleren om hun droom na te jagen. Zo wil het merk kinderen onder meer aanzetten tot lekker bewegen, actief bezig zijn en plezier hebben in sport. Daarom zit er vanaf mei op alle 650 gram en 1 kilogram potten Calvé Pindakaas een actiecode. Deze is online in te wisselen voor een e-voucher die recht geeft op een gratis sportles of -activiteit. 'Met deze actie krijgen tienduizenden kinderen binnen een bepaalde periode de mogelijkheid om een sport uit te proberen die ze leuk vinden. Hopelijk zet ze dit ook aan om meer te gaan bewegen en er lol in te hebben,' aldus Koornneef.
-
Redactie Zorgmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/zorg/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
- AI en DM Trendrapport 2026 Beeckestijn: AI hertekent marketing
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- Dans keert terug via herseninterface
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

