Nieuwe outdoorcampagne autoverhuurder Enterprise in Amsterdam
- Algemeen
- 11 jul 2023 @ 14:28
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 11 jul 2023 @ 14:28
- Michiel van Zaane
Na eerdere out of home-campagnes in heel Groot-Amsterdam en in het hoofdstedelijke OV, focust autoverhuurder Enterprise zich nu op communicatie in de buurt van zijn eigen vestigingen in de hoofdstad. Op abri’s wordt letterlijk de weg gewezen naar de dichtstbijzijnde Enterprise-locatie.
‘In Amsterdam zijn we met drie vestigingen -en ook nog eens een vierde op Schiphol- altijd dichtbij voor de lokale bewoners. Dat maken we nu duidelijk door hen rondom onze locaties simpelweg de weg te wijzen en daarbij aan te geven hoe ver het lopen is’, licht CEO Thomas Wolters van Enterprise Nederland toe. ‘Een eigen auto is voor veel Amsterdammers al lang geen vanzelfsprekendheid meer. Een huurauto is dan ideaal voor de momenten waarop er toch behoefte is aan flexibele mobiliteit. Wij staan klaar bij Centraal Station, op de Zuidas en nu ook hartje centrum op de Nassaukade. Voor velen dus letterlijk om de hoek.’
Enterprise is partner van de Uefa Europa League en de Conference League; de Nederlandse franchise is Official Supplier van Ajax én mobiliteitspartner van de Amsterdam Fashion Week. De outdoorcampagnes worden gerealiseerd in samenwerking met Das Buro en Out of Home Masters. Voor de rest van dit jaar staan er nog meer campagnes en uitingen in de steigers, waarin bijvoorbeeld ook de sponsorschappen een rol gaan spelen.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van tactiek naar strategische waardecreatie
- Cannes Lions start forum voor sportcreativiteit
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- [column] De marketing van spijt: als ‘sorry’ ook een strategie...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

