Marjolein Montijn-Groenendijk nieuw bestuurslid PvKO

- Algemeen
- 10 dec 2024 @ 15:55
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 10 dec 2024 @ 15:55
- Kel Koenen
Het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) heeft tijdens de Algemene Ledenvergadering Marjolein Montijn-Groenendijk benoemd als nieuw bestuurslid. Met haar uitgebreide ervaring in klantgerichtheid en technologie, gecombineerd met een scherpe focus op commerciële kansen, brengt zij een frisse wind binnen het bestuur.
Montijn-Groenendijk is directeur fundraising bij UNICEF en heeft een passie voor klanten en innovatie. Haar expertise ligt in design thinking, agile werkmethoden en het vinden van een gezonde balans tussen omzet en klanttevredenheid. Haar ambitie bij PvKO? Meer diversiteit en groei realiseren binnen het ledenbestand om samen de klantgerichtheid in Nederland naar een hoger niveau te tillen. ‘Klanten zijn voor mij als zuurstof, ik kan niet leven zonder’, stelt Montijn-Groenendijk.
Karoline Wiegerink, directeur van PvKO, is verheugd met de komst. ‘Haar achtergrond in een ondernemersgezin brengt een waardevolle hands-on mentaliteit naar PvKO. Bovendien legt haar passie voor goede doelen extra nadruk op waardecreatie voor mens en maatschappij.’
Met deze versterking zet PvKO een volgende stap in de ontwikkeling van een diverse en krachtige kerngroep. Het huidige bestuur bestaat uit voorzitter Jan-Hein Pierik en de leden Fabian Kortekaas, Thirza Schaap, Katja Buchholz-Veen en Berend-Jan Rietveld.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van tactiek naar strategische waardecreatie
- Cannes Lions start forum voor sportcreativiteit
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- [column] De marketing van spijt: als ‘sorry’ ook een strategie...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

