[column] Unseen Amsterdam 2021: Fototrend Top 10
- Algemeen
- 22 sep 2021 @ 11:01
- Link
-
Klaus van den Berg
Klaus van den Berg - StorytellingTrendsCreatie
- 22 sep 2021 @ 11:01
- Klaus van den Berg
Eindelijk weer eens wat goed nieuws, en daar zijn wij allemaal aan toe in Nederland. De fotografiewereld komt weer langzaam in beweging in ons land en daar is het de hoogste tijd voor. De j.l. fotobeurs Unseen in Amsterdam is een strak, gepolijst, overzichtelijk en zakelijk-gedreven evenement, dat onze aandacht verdient.
Unseen kan inspirerend zijn voor professionals in marketing, branding, reclame, PR, communicatie en sponsoring. Omdat consumenten in Nederland tienduizenden communicatiesignalen per dag ontvangen en er wereldwijd miljarden foto’s dagelijks worden gemaakt en gepubliceerd, presenteer ik de 'commerciële fototrend Top 10' van MarketingTribune, met fotografen die vanuit mijn perspectief op de huidige tijdsgeest een aankoop, opdracht of campagne waard zijn. Het selectiecriterium is ‘stopping power’ op de eerste blik. Complimenten voor het Unseen team en hun partners, alle deelnemende galeries en de fotografen die zij vertegenwoordigen in onze hoofdstad. Unseen, blijf dat zien!
Klaus van den Berg
Trend-editor
HIERONDER MIJN TOP 10 SELECTIE UNSEEN 2021
[my column in English]
Unseen Amsterdam 2021: Photo trend Top 10 MarketingTribune
Finally some good news, and we are all ready for it in the Netherlands. The photography world is slowly moving again in our country and it is high time for that. The Unseen photo fair in Amsterdam is a sleek, polished, well-organized and business-driven event that can be inspiring as a good example for professionals in marketing, branding, advertising, PR, communication and sponsorship. Because consumers in the Netherlands receive tens of thousands of communication signals every day and billions of photos are taken and published worldwide on a daily base, we present the commercial photo trend Top 10 of MarketingTribune that, from our perspective on the current Zeitgeist, are worth a purchase, assignment or campaign. Our selection criterion is 'stopping power' at first glance. Congratulations to the Unseen team and their partners, all participating galleries and the photographers they represent in our capital. Unseen, keep on seeing see that!
(KvdB)
Richard Westerhuis
August Sander
Denis Dailleux
Inka & Niklas
Thomas Devaux
Jaimy Gail
Lisa Sartorio
Máté Bartha
Paul Kooiker
Wanda Tuerlinckx
(top 10 selectie: persoonlijke keuze door Klaus van den Berg)
More Unseen info click here
-
Klaus van den Berg
- Werkt bij: Klaus van den Berg
- Functie:
- Website:http://www.klausvandenberg.com
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van tactiek naar strategische waardecreatie
- Cannes Lions start forum voor sportcreativiteit
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

