Haarlemse wethouder opent nieuwe werkvloer SalesQ
- B2b
- 16 jun 2016 @ 12:30
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - SalesLeadgenerator
- 16 jun 2016 @ 12:30
- Redactie B2B
Wethouder Drs. J. Langenacker opende woensdag 15 juni officieel de nieuwe werkvloer van SalesQ in de oude Union Chocoladefabriek in Haarlem. Met een enorme slag op de gong is de nieuwe, grotere werkvloer van SalesQ officieel in gebruik genomen. Na een interne verbouwing heeft het bedrijf de oude verpakkingsruimte bij de bestaande werkvloer getrokken.
SalesQ ondersteunt organisaties bij b2b sales en presales. SalesQ is ook actief in b2b telemarketing en lead-generation, en levert geclassificeerde klantenbestanden.
Union Chocoladefabriek
SalesQ zit sinds 2015 in het pand van de oude Union Chocoladefabriek in Haarlem op de plek waar vroeger de cacaozolder en de branderij zaten. De namen van de vergaderruimtes herinneren nog aan de historie van de fabriek. Charley Beerman, eigenaar van SalesQ: ‘Toen we in eerste instantie hier naartoe verhuisden dacht ik nog: Hoe krijg ik deze ruimte ooit gevuld!Nog geen jaar later zijn we blij dat dit pand nog voldoende ruimte heeft om uit te breiden.’
Leefbaarheid Haarlem
Langenacker, wethouder Werk, Economische Zaken, Sociale Zaken (Participatiewet), Wonen, Coördinatie Sociaal Domein van de Gemeente Haarlem sprak haar trots uit over ondernemende bedrijven die de economie en leefbaarheid van Haarlem een boost geven. Ook sprak ze haar waardering uit hoe jonge, vernieuwende bedrijven hun intrek nemen in de industriële historie van Haarlem en de traditie van werkgelegenheid voor de stad voortzetten. Een eeuw geleden bood de Union chocoladefabriek werk aan zo’n 100 mensen. SalesQ is werkgever van ruim 50 mensen en voorziet nog een gezonde groei voor de komende jaren.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing