SuperRebel brouwt huisstijl en campagne voor Bourgini
- Bureaus
- 11 aug 2014 @ 00:03
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesBrandingMerkenMarketing
- 11 aug 2014 @ 00:03
- Redactie Bureaus
Reclamebureau SuperRebel.com is de afgelopen periode druk aan de slag gegaan met de ontwikkeling van het nieuw merk Bourgini binnen de Ouborg Group. Bourgini staat voor betaalbare huishoudelijke apparatuur, met goede kwaliteit en onderscheidend design. Binnenkort volgt een opvallende campagne in de traditionele en nieuwe media.
Het nieuwe merk werd op 31 juli gelanceerd in de haven van St. Tropez onder het toeziend oog van de internationale pers, vele sterren en ondernemers. SuperRebel is verantwoordelijk voor ontwikkeling van het nieuwe logo, de huisstijl en de complete verpakkingslijn. Binnenkort volgt een campagne. Het merk is binnenkort in Nederland verkrijgbaar, onder meer bij Blokker, Marskramer en Kijkshop, maar heeft grote internationale ambities.
'De ster in het logo is niet voor niets gekozen', aldus bureaudirecteur Lodewijk Varossieau. 'Bourgini kiest voor grote sterren als ambassadeur. De eerste is Jacob Jan Boerma, de 3-sterrenchef van Nederland. In de toekomst zullen er meerdere ambassadeurs aan het merk worden verbonden.'
Ondernemer Aad Ouborg staat bekend om zijn bijzondere marketingcampagnes. Daarom is SuperRebel verguld door hem te zijn uitgekozen om Bourgini internationaal in de markt te zetten, laat Varossieau weten. 'Daar zijn we eigenlijk best trots op. SuperRebel wordt meer en meer het bureau voor ondernermers.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- SuperRebel.com
- merk
- huisstijl
- ontwerp
- huishoudelijke apparatuur
- Lodewijk Varossieau
- Aad Ouborg
- campagne
- merk
- verpakking
- productlijn
- Ouborg Groep
- design
- Bourgini
- logo
- packaging
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
- De 'Phishkraam' van ministerie van... 17-12-2025
- Make-A-Wish zet in op Wish Journey17-12-2025
- Afas zet Jonas centraal in... 15-12-2025
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

