SuperRebel brouwt huisstijl en campagne voor Bourgini

  • Bureaus
  • 11 aug 2014 @ 00:03
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesBrandingMerkenMarketing

Reclamebureau SuperRebel.com is de afgelopen periode druk aan de slag gegaan met de ontwikkeling van het nieuw merk Bourgini binnen de Ouborg Group. Bourgini staat voor betaalbare huishoudelijke apparatuur, met goede kwaliteit en onderscheidend design. Binnenkort volgt een opvallende campagne in de traditionele en nieuwe media.

Het nieuwe merk werd op 31 juli gelanceerd in de haven van St. Tropez onder het toeziend oog van de internationale pers, vele sterren en ondernemers. SuperRebel is verantwoordelijk voor ontwikkeling van het nieuwe logo, de huisstijl en de complete verpakkingslijn. Binnenkort volgt een campagne. Het merk is binnenkort in Nederland verkrijgbaar, onder meer bij Blokker, Marskramer en Kijkshop, maar heeft grote internationale ambities.

'De ster in het logo is niet voor niets gekozen', aldus bureaudirecteur Lodewijk Varossieau. 'Bourgini kiest voor grote sterren als ambassadeur. De eerste is Jacob Jan Boerma, de 3-sterrenchef van Nederland. In de toekomst zullen er meerdere ambassadeurs aan het merk worden verbonden.'

Ondernemer Aad Ouborg staat bekend om zijn bijzondere marketingcampagnes. Daarom is SuperRebel verguld door hem te zijn uitgekozen om Bourgini internationaal in de markt te zetten, laat Varossieau weten. 'Daar zijn we eigenlijk best trots op. SuperRebel wordt meer en meer het bureau voor ondernermers.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken