PHD doet mediaplanning voor Ugg

  • Bureaus
  • 25 sep 2014 @ 12:45
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenMediabureauPromotieMediastrategie

Mediabureau PHD heeft het Ugg-account gewonnen. Ugg Australia wil een breder productaanbod onder de aandacht brengen. PHD wordt verantwoordelijk voor de gehele mediastrategie, -planning en -inkoop.

Ugg Australia is een premium lifestyle-merk dat producten levert die een luxueus comfort geven. Het merk staat wereldwijd bekend om haar classic boots, maar voert daarnaast nog vele andere collecties voor zowel vrouwen als mannen, waar ze graag groei in willen realiseren.

Floris van Aller, Business Development Director van PHD: 'We zijn erg trots op de winst van dit fantastische account, we gaan de uitdaging graag aan om UGG te helpen verdere groei te realiseren.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken