PHD doet mediaplanning voor Ugg
- Bureaus
- 25 sep 2014 @ 12:45
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenMediabureauPromotieMediastrategie
- 25 sep 2014 @ 12:45
- Redactie Bureaus
Mediabureau PHD heeft het Ugg-account gewonnen. Ugg Australia wil een breder productaanbod onder de aandacht brengen. PHD wordt verantwoordelijk voor de gehele mediastrategie, -planning en -inkoop.
Ugg Australia is een premium lifestyle-merk dat producten levert die een luxueus comfort geven. Het merk staat wereldwijd bekend om haar classic boots, maar voert daarnaast nog vele andere collecties voor zowel vrouwen als mannen, waar ze graag groei in willen realiseren.
Floris van Aller, Business Development Director van PHD: 'We zijn erg trots op de winst van dit fantastische account, we gaan de uitdaging graag aan om UGG te helpen verdere groei te realiseren.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Social Deal Wellness eerste nieuwe... 23-05-2025
- Rosewood lanceert eerste... 23-05-2025
- Big2's nieuwe album Hard Hout... 23-05-2025
- 63ste 'Even Apeldoorn bellen'... 22-05-2025
- Heinz-tune scoort na 15 jaar nog... 22-05-2025
- Eerlijk beeld van de zorg bij Cordaan22-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management