Vrumona kiest voor digitaal bureau DPDK
- Bureaus
- 14 jun 2016 @ 13:17
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - FoodDigitaalCreatieInteractie
- 14 jun 2016 @ 13:17
- Redactie Bureaus
Creatief digitaal bureau DPDK gaat werken voor Vrumona. Het Rotterdamse bureau zal voor de lancering van een nieuw product op de Nederlandse en Belgische markt creatief digitaal werk ontwikkelen in de vorm van een website. De lancering van het product vindt deze zomer plaats.
DPDK viel vorige maand nog in de prijzen met werk voor Sense.info tijdens de Dutch Interactive Awards 2016. Het full-service creatief bureau is verantwoordelijk voor de creatie, strategie, technologie en productie van interactieve belevenissen en creatieve digitale platformen. Klanten zijn onder meer Peugeot, Grolsch, Ikea en Nationale Nederlanden. Diverse awards staan in de prijzenkast, zoals FWA’s, DIA's, Lovies Awards, Spin Awards, CSS Design Awards en een nominatie voor FWA's Agency of the Year.
Sinds 1968 is Vrumona onderdeel van Heineken N.V. Vrumona is een frisdrank fabrikant, een innovatief bedrijf met een assortiment dat bestaat uit gezondere en dorstlessende frisdranken voor iedereen. Met een gevarieerd merkportfolio van krachtige klassiekers en innovatieve producten speelt Vrumona in op de veranderende wens van consumenten. Met merken als Pepsi, Royal Club, Sourcy en Crystal Clear is Vrumona een belangrijke speler in de frisdrankmarkt.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers