Tempo-Team lanceert nieuwe campagne 'Die heeft er zin in'

Tempo-Team lanceert nieuwe campagne 'Die heeft er zin in'
  • Bureaus
  • 10 sep 2018 @ 10:39
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Tempo-Team start vandaag met een nieuwe campagne op televisie, in online video's en social. De organisatie legt daarbij de nadruk op het thema werkplezier. De campagne is gemaakt door bureau Roorda.

Werken is voor de meeste Nederlanders bijzaak. Zo geeft twee op de drie Nederlanders aan dat ze niet bevlogen zijn over hun werk. Van der Leest: ‘Je kunt er uit opmaken dat de meeste Nederlanders vooral kijken naar werk als een noodzakelijkheid. Zonde, want werk dat bij je past, leidt echt tot meer plezier, en dan niet alleen op je werk. Als je je dan ook nog eens bedenkt dat veel Nederlanders meer dan 250 dagen per jaar werken, dan gaan er echt veel dagen verloren.’

Dit inzicht vormde de aanleiding voor de nieuwe campagne. Nederland lijkt daar overigens klaar voor. Uit een onderzoek van Tempo-Team onder meer dan 11.000 respondenten, komt naar voren dat 76% werkplezier belangrijk vindt (Beroepen Arbeidsmarkt Survey 2017).

Vlotheid

Tempo-Team maakte al eerder furore met naar eigen zeggen onderscheidende en humorvolle reclames. De dertigplussers onder ons herinneren zich vast de commercials met de slogan ‘Dat is er één van Tempo-Team’ waarin medewerkers van Tempo-Team zich altijd positief onderscheidden van die van de concurrentie. Marten van der Leest, brandmanager Tempo-Team: ‘De vlotheid , maar vooral ook de positieve, lichte en humoristische inslag van die commercials wilden we terugbrengen in de nieuwe campagne. Wij denken dat dat in alle opzichten geslaagd is. De eerste reacties op de commercial bevestigen ons daarin.’

 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken