YoungCapital dicht kloof tussen onderwijs en bedrijfsleven
- Bureaus
- 15 apr 2019 @ 15:02
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - ArbeidsmarktHRContentCampagnes
- 15 apr 2019 @ 15:02
- Redactie Contentmarketing
Recruitmentbureau YoungCapital lanceert een nieuwe opleidingstak genaamd YoungCapital Next. Reclamebureau Natwerk is verantwoordelijk voor de begeleidende introductiecampagne en pay-off.
YoungCapital Next moet de kloof tussen het onderwijs en het bedrijfsleven dichten. In de campagne zien we een serie portretten van ambitieuze jongeren zien die worden klaargestoomd voor de toekomst. De portretten worden in samenwerking met outdoorexploitant Reality Outdoor landelijk uitgezet middels een wildplak- en abricampagne. De bijbehorende online filmserie moet vervolgens voor verdieping zorgen.
Rufus Ketting, creatief directeur bij Natwerk, laat weten: 'Met de juiste mentaliteit en goede begeleiding gaan er deuren voor je open. Ook de deur van de boardroom bij Nike of Airbnb. Daar willen we talent met deze campagne op voorselecteren.'
Deni Barisic, marketing manager bij YoungCapital, voegt daaraan toe: 'Veel jongeren weten inmiddels dat ze bij ons terecht kunnen voor bijbanen. Met onze nieuwe opleidingstak, waarbij talentontwikkeling centraal staat, focussen we op jongeren die een volgende carrièrestap willen maken.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers