Verkade smaakt naar thuis

  • Bureaus
  • 21 okt 2019 @ 16:39
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommercialsCampagnesRetailMerken

In een nieuwe campagne bouwen Verkade en reclamebureau XXS Amsterdam verder aan de emotionele lading van het chocolademerk.

Aansluitend op de eerder ontwikkelde merkcampagne 'Dat smaakt naar thuis' lanceert Verkade vandaag een tv-commercial waarin het merk laat zien dat het mensen tot elkaar brengt rondom 'dat heerlijke warme gevoel van thuis'.

De campagne vertelt het verhaal van een kleuter die bij zijn grootouders logeert, maar de logeerpartij gaat niet zoals opa en oma in gedachten hadden. Dan volgt het moment van 'echt op je gemak zijn'. En dat moment smaakt naar thuis.

Lisette Heukensfeldt Slaghek, senior brand manager bij Verkade, laat weten: 'Consumentenonderzoek en feedback van onze klantenrelaties wijzen uit dat we de juiste snaar raken. Onze nieuwe productintroducties krijgen volop aandacht in tag-ons en op de winkelvloer.'

De commercial is vanaf vanavond op televisie te zien.


Verkade TVC from XXS on Vimeo.


Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken