Albert Heijn: 'prijsfavorieten' centraal in nieuwe commercial
- Bureaus
- 24 apr 2020 @ 13:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCommercials
- 24 apr 2020 @ 13:01
- Lucas Boon
In de nieuwe commercial van Albert Heijn (zondag op tv, nu hier te zien) worden de zogenoemde Prijsfavorieten in groente en fruit onder de aandacht gebracht.
'Want een beetje gezond en betaalbaar eten vinden we in deze tijd belangrijker dan ooit’, aldus de supermarktketen.
In de commercial zien we een herkenbare corona-/thuiswerksituatie: supermarktmanager Ilse staat in de keuken te videobellen en koken tegelijk, terwijl Bart aan de keukentafel in videovergadering zit. Ze kletst met haar vriendinnen over de Prijsfavorieten van Albert Heijn, totdat manlief -in boxershort- door het beeld loopt.
De commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko, wordt vanaf aanstaande zondagavond op televisie uitgezonden. Bekijk ‘m hier alvast:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes