Tom Waes nieuwe gezicht van State of Art

Tom Waes nieuwe gezicht van State of Art
  • Bureaus
  • 9 mrt 2022 @ 15:03
  • 21916 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag
  • 9 mrt 2022 @ 15:03
  • 21916 x gelezen
  • Ryan Baij

Tom Waes is het nieuwe gezicht van de State of Art . De Vlaamse acteur en presentator verbindt zich voor de komende drie jaar aan het mannenmodemerk.

Waes is te zien in de tv-commercials, op abri’s en, in fotoshoots van de nieuwe ‘Driven by Craft’ campagne van State of Art die het lente-zomer 2022-seizoen inluidt. De campagne is ontwikkeld door Fitzroy.

‘We zijn erg verheugd dat Tom Waes zich aan ons merk verbindt,’ aldus Manon Hendriks, CEO van State of Art. ‘Tom is dé belichaming van de State of Art-Man: een authentieke en avontuurlijke persoonlijkheid bij wie vakmanschap - net als bij ons merk - hoog in het vaandel staat. Ook is Tom fervent liefhebber van klassieke Porsches, die binnen ons bedrijf een speciale plek hebben. Kortom: een betere match kunnen wij ons niet indenken.’

‘Ik ben zeer blij deel te mogen uitmaken van het nieuwe verhaal dat State Of Art wil schrijven,’ zegt Tom Waes. ‘Dat ik mij volledig in de lente-zomercollectie kon vinden, was voor mij doorslaggevend voor deze samenwerking. Maar als acteur, en nog meer als tv-maker, voelde het idee om vakmanschap centraal te stellen, heel juist aan.’

Credits:
Concept: Fitzroy
Director: Greenwood Filmmaker
DOP:Fabric Parent 
Focus puller: Jes Perrey
Art dept: David Tutti dos Reis
Editor: Ward Geerts
Grading: Florian Keirse
VFX: In Blik Post
Sound & music; Son House
Director: Tom Willems
Executive producer: Pieter Maes
Producer: Audrey Dierckx
Service production company: Alibi Films              



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken