Tom Waes nieuwe gezicht van State of Art
- 9 mrt 2022 @ 15:03
- Ryan Baij
Tom Waes is het nieuwe gezicht van de State of Art . De Vlaamse acteur en presentator verbindt zich voor de komende drie jaar aan het mannenmodemerk.
Waes is te zien in de tv-commercials, op abri’s en, in fotoshoots van de nieuwe ‘Driven by Craft’ campagne van State of Art die het lente-zomer 2022-seizoen inluidt. De campagne is ontwikkeld door Fitzroy.
‘We zijn erg verheugd dat Tom Waes zich aan ons merk verbindt,’ aldus Manon Hendriks, CEO van State of Art. ‘Tom is dé belichaming van de State of Art-Man: een authentieke en avontuurlijke persoonlijkheid bij wie vakmanschap - net als bij ons merk - hoog in het vaandel staat. Ook is Tom fervent liefhebber van klassieke Porsches, die binnen ons bedrijf een speciale plek hebben. Kortom: een betere match kunnen wij ons niet indenken.’
‘Ik ben zeer blij deel te mogen uitmaken van het nieuwe verhaal dat State Of Art wil schrijven,’ zegt Tom Waes. ‘Dat ik mij volledig in de lente-zomercollectie kon vinden, was voor mij doorslaggevend voor deze samenwerking. Maar als acteur, en nog meer als tv-maker, voelde het idee om vakmanschap centraal te stellen, heel juist aan.’
Credits:
Concept: Fitzroy
Director: Greenwood Filmmaker
DOP:Fabric Parent
Focus puller: Jes Perrey
Art dept: David Tutti dos Reis
Editor: Ward Geerts
Grading: Florian Keirse
VFX: In Blik Post
Sound & music; Son House
Director: Tom Willems
Executive producer: Pieter Maes
Producer: Audrey Dierckx
Service production company: Alibi Films
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers