Mix ontwikkelt nieuwe internationale wintercampagne van Boels Rental
- Bureaus
- 1 nov 2022 @ 08:44
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 nov 2022 @ 08:44
- Michiel van Zaane
Het Nederlandse verhuurbedrijf Boels Rental lanceert deze maand een nieuwe wintercampagne. De online campagne ‘Boels keeps you going’, ontwikkeld door Mix, wil bouwers, aannemers en klussers geruststellen dat barre weersomstandigheden hun werk niet hoeven deren.
De campagne draait om de drie belangrijkste productgroepen: heaters, verlichting en bouwdrogers. Het vaste gezicht van Boels, gespeeld door Duncan Meijering, wandelt door diverse probleemsituaties. De producten van Boels lossen vervolgens het probleem volledig op. De boodschap? Dankzij Boels kan een project gewoon doorgaan.
Frits Gunther, marketing manager Europa, vertelt: ‘Vertraging is de grootste vijand van iedereen in onze industrie. Dat willen we dus kosten wat kost voorkomen. Het project van de klant moet altijd doorgaan.’ Daryl Fransz vervolgt: “Duncan die continu door diverse situaties heen wandelt en problemen oplost, was naar ons idee de perfecte manier om die continuïteit weer te geven. Op onze kenmerkende Boels-wijze, natuurlijk.’
Het is de vierde keer op rij dat Mix en Boels Rental de handen ineen slaan. Het bureau, twee jaar geleden opgericht door Ashwin Murli en Mark Schoones, was eerder verantwoordelijk voor de zomercampagne 2021, wintercampagne 2021 en lentecampagne 2022. Daryl Fransz, creative lead op het account, verklaart de klik tussen het merk en Mix. ‘Boels heeft enorme ambities. Met name internationaal. Tegelijk willen ze snel schakelen en krijgen we heel veel creatieve vrijheid. Dat is de ideale combinatie voor een bureau als dat van ons.’
Gunther en z’n team bij Boels Rental werken zoals gezegd nu twee jaar met Mix. Hij verklaart de keuze als volgt: ‘Mix is goed in staat om iedere campagne weer wat extra’s te leveren. De briefings zijn altijd helder. Blijf doorgaan maar dan on steroids.’ Dat blijkt een terugkerende wens. Daryl Fransz legt uit: ‘Boels daagt ons uit om altijd een stap verder te gaan. Waar we vorige winter begonnen met still images, met een volledig nieuwe campagneidentiteit, bouwden we dat deze lente uit naar video. Daar komt nu een nog geavanceerdere schietstijl bij deze winter. Het is Boels Rental on steroids, dat is zeker.’
Boels keeps you going draait vanaf deze maand in meerdere Europese markten waaronder het Verenigd Koninkrijk, Polen en Nederland.
Credits:
Opdrachtgever: Frits Gunther & Dennis Heidlberger (Boels Rental)
Strategie & Concept & Creatieve directie: MIX
Mediastrategie & Performance: KickSo
Creative Lead: Daryl Fransz
Director of Photography: Corné van der Stelt
Campagne Design: Elise Demuynck, Ashwin Murli en Lara Schipperen
Art department: Dekker Decor
Productie: Angela Kuperus
Retouchering: Corné van der Stelt
Animatie: Kunstoff
Postproductie: Bruce Brouwn
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Logistiekcampagne TLN benadrukt... 26-08-2025
- Asito zet schoonmaakvak in nieuw... 25-08-2025
- Wij eisen de nacht op-campagne van... 25-08-2025
- Nieuwe campagne Het Vergeten Kind... 25-08-2025
- Initiative grootste mediabureau van... 25-08-2025
- Mizuno zet in op kracht van routines22-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers