De Oude Kerk lanceert nieuwe website

De Oude Kerk lanceert nieuwe website
  • Bureaus
  • 22 mrt 2023 @ 09:31
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De Oude Kerk in Amsterdam lanceert een nieuwe website in samenwerking met digitaal strategisch bureau Bravoure. Met dit nieuwe digitale platform wil het museum de online zichtbaarheid vergroten en haar positie als hedendaags kunstinstituut verstevigen.

De nieuwe website, ontworpen door Bravoure, biedt een toegankelijk digitaal concept dat de diversiteit van het merk weerspiegelt en de verbinding tussen het kunstinstituut, het monument en het archief van de Oude Kerk versterkt. Het platform vertaalt de strategie van de Oude Kerk naar een online omgeving waar je wordt ondergedompeld in de wereld van het museum. ‘We willen het immersieve karakter van de Oude Kerk weerspiegelen en tegelijkertijd ruimte bieden voor verdieping’, aldus Zoe Zinnemers, projectmanager bij Bravoure. Sinja Bloeme, hoofd Marketing, Communicatie en Publiekszaken bij de Oude Kerk: ‘Bravoure vertaalt de strategie van ons museum naar het digitale domein en weet de diversiteit van het merk Oude Kerk om te zetten in een toegankelijk digitaal concept voor verschillende doelgroepen.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken