De Oude Kerk lanceert nieuwe website

- Bureaus
- 22 mrt 2023 @ 09:31
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 mrt 2023 @ 09:31
- Michiel van Zaane
De Oude Kerk in Amsterdam lanceert een nieuwe website in samenwerking met digitaal strategisch bureau Bravoure. Met dit nieuwe digitale platform wil het museum de online zichtbaarheid vergroten en haar positie als hedendaags kunstinstituut verstevigen.
De nieuwe website, ontworpen door Bravoure, biedt een toegankelijk digitaal concept dat de diversiteit van het merk weerspiegelt en de verbinding tussen het kunstinstituut, het monument en het archief van de Oude Kerk versterkt. Het platform vertaalt de strategie van de Oude Kerk naar een online omgeving waar je wordt ondergedompeld in de wereld van het museum. ‘We willen het immersieve karakter van de Oude Kerk weerspiegelen en tegelijkertijd ruimte bieden voor verdieping’, aldus Zoe Zinnemers, projectmanager bij Bravoure. Sinja Bloeme, hoofd Marketing, Communicatie en Publiekszaken bij de Oude Kerk: ‘Bravoure vertaalt de strategie van ons museum naar het digitale domein en weet de diversiteit van het merk Oude Kerk om te zetten in een toegankelijk digitaal concept voor verschillende doelgroepen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe positionering van... 26-05-2023
- Van Artificial Intelligence naar... 26-05-2023
- Sanne Tolsma nieuwe Managing... 26-05-2023
- Smyle tandpasta gebruikt Strand... 26-05-2023
- SAN 2022: ABC'tje voor Kruidvat,... 25-05-2023
- Greenpeace noemt Rabobank trotse... 25-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres