Energize ontwikkelt campagne voor spaaractie Plus

  • Bureaus
  • 7 jun 2023 @ 10:12
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Bureau Energize heeft voor Plus supermarkten een campagne ontwikkeld om de spaaractie met Sonic Razende Runners te promoten. Klanten krijgen de figuurtjes bij besteding van elke 15 euro aan boodschappen. Daarnaast is op zaterdag 10 juni de bijbehorende Runners Track te krijgen als je minimaal 20 euro uitgeeft.

Tijdens de actie, die van 4 juni t/m 8 juli 2023 loopt, zijn in totaal 24 verschillende actiefiguren te sparen. Om de actie te ondersteunen heeft Energize een campagne met onder meer online video’s en instore materiaal ontwikkeld. In de campagne wordt ingezet op de ‘enorme snelheid’ die de runners kunnen ontwikkelen. In één van de video’s schieten de figuurtjes supersonisch snel langs allerlei situaties, van klaslokaal tot over oma's puzzel.

Samen met de Runners Track kunnen kinderen wedstrijden met elkaar houden wie de snelste runner heeft. Op TikTok en op de verpakking van de Runners Track staat een aantal spellen uitgelegd.

Credits:
Opdrachtgever: Plus Supermarkten
Verantwoordelijk bij Plus: Annemarie de Graaf, Gabrielle van IJzendoorn, Manon Akkermans
Concept: Energize
Productie: Minsk
3D/Animatie: Minsk
Regie: Bas Dumoulin





Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken