Energize ontwikkelt campagne voor spaaractie Plus
- Bureaus
- 7 jun 2023 @ 10:12
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 jun 2023 @ 10:12
- Michiel van Zaane
Bureau Energize heeft voor Plus supermarkten een campagne ontwikkeld om de spaaractie met Sonic Razende Runners te promoten. Klanten krijgen de figuurtjes bij besteding van elke 15 euro aan boodschappen. Daarnaast is op zaterdag 10 juni de bijbehorende Runners Track te krijgen als je minimaal 20 euro uitgeeft.
Tijdens de actie, die van 4 juni t/m 8 juli 2023 loopt, zijn in totaal 24 verschillende actiefiguren te sparen. Om de actie te ondersteunen heeft Energize een campagne met onder meer online video’s en instore materiaal ontwikkeld. In de campagne wordt ingezet op de ‘enorme snelheid’ die de runners kunnen ontwikkelen. In één van de video’s schieten de figuurtjes supersonisch snel langs allerlei situaties, van klaslokaal tot over oma's puzzel.
Samen met de Runners Track kunnen kinderen wedstrijden met elkaar houden wie de snelste runner heeft. Op TikTok en op de verpakking van de Runners Track staat een aantal spellen uitgelegd.
Credits:
Opdrachtgever: Plus Supermarkten
Verantwoordelijk bij Plus: Annemarie de Graaf, Gabrielle van IJzendoorn, Manon Akkermans
Concept: Energize
Productie: Minsk
3D/Animatie: Minsk
Regie: Bas Dumoulin
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Afas zet Jonas centraal in... 15-12-2025
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

