Campina kiest voor Fitzroy als lead agency
- Bureaus
- 6 dec 2023 @ 13:16
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 6 dec 2023 @ 13:16
- Michiel van Zaane
Na een strategische verkenning en een pitch is Fitzroy geselecteerd als lead agency voor het merk Campina.
Lidian Reuvekamp, Brand Manager Campina: ‘We waren op zoek naar een nieuw bureau dat ons merk sterker kan positioneren in deze snel veranderende wereld. Na een korte pitch hebben we met Fitzroy intensief samengewerkt aan een nieuw platform dat begin 2024 geïntroduceerd zal worden.’
Marnix Tiggeloven, partner Fitzroy, voegt toe: ‘Campina is een oer-Hollands merk waar we allemaal mee zijn opgegroeid. En we zijn trots dat we daarvoor mogen werken. Wij hebben de afgelopen tijd geleerd hoe belangrijk een goede invulling van de ochtend is. Mét een voedzaam ontbijt, of het nu met zuivel is of met een plantaardige variatie. Ook op dat gebied is Campina volop in ontwikkeling. Daarbij waren wij onder de indruk van de vele initiatieven die Campina onderneemt om haar ecologische voetafdruk te verminderen, waar ze in de toekomst ook meer over zullen communiceren.’
Fitzroy heeft eerder in 2023 al enkele projecten uitgevoerd voor het merk, waaronder de introductie van plantaardig. Momenteel wordt gewerkt aan de ontwikkeling van een grootschalige nieuwe campagne voor Campina, die begin 2024 van start moet gaan.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hornbach lanceert najaarscampagne 'Luister naar je handen'
- Van hobby naar bedrijf: de succesvolle groei van JorRaptor op...
- Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
- ABN Amro illustreert in nieuwe campagne gekte op de huizenmarkt
- Nieuwe campagne Chassé Theater zet juist bezoekers in het...
- Campagne “Doe jij wel iets wat ertoe doet?“ wil leraren werven
Laatste Nieuws
- Make-over voor Food for Skin04-10-2024
- Bouwbedrijf Heijmans lanceert nieuwe... 04-10-2024
- Adobe kiest Dentsu Creative als... 03-10-2024
- Defensie lanceert nieuwe campagne... 02-10-2024
- KNGF lanceert campagne Hondicap01-10-2024
- Springbok en Joe Public breiden... 30-09-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing