McDonald’s start vervolgcampagne op Prijsjes waar je blij van wordt

- Bureaus
- 9 jan 2024 @ 11:42
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 jan 2024 @ 11:42
- Michiel van Zaane
De nieuwe campagne ‘Maak je dag voor een leuk bedrag’ van McDonald’s borduurt voort op de campagne van vorig jaar: Prijsjes waar je blij van wordt.
‘We willen benadrukken dat de gast in deze tijden op een betaalbare manier de spontane feel-good momenten bij McDonald’s kan ervaren. Daarmee koppelen we het McDonald's gevoel aan een value-boodschap. Hiervoor zijn we bewust weggebleven van platte prijscommunicatie – het gaat er namelijk om wat onze producten voor de gasten doen. Naast de Altijd Leuk Geprijsde producten, kan de gast met onze Happy Deals en MyM Rewards in de McDonald's App onze producten krijgen voor een leuk prijsje óf zelfs sparen voor gratis producte’”, aldus Karin van Prooijen, Marketing Manager Media & Campaigns bij McDonald’s Nederland.
De campagne van de hand van TBWA\Neboko wordt uitgerold middels televisie, online, outdoor, radio en in de McDonald’s App.
In dezelfde periode (week 2 t/m 10) lanceert McDonald’s weer nieuwe items op het menu: de Deluxe Range met daarin de Quarter Pounder Deluxe, McChicken Deluxe en de Filet-O-Fish Deluxe. De McPlant maakt de range af. Ook keren de fan-favorites: de Spicy Chicken McNuggets (tijdelijk) en de McFlurry Stroopwafel weer terug op het menu. De Oer-Hollandse McFlurry werd al geteased via de social kanalen van McDonald’s: ‘bij 2 likes breng ik deze terug’. De post is inmiddels goed voor ruim 16.000 likes.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers