Nieuwe campagne Chassé Theater zet juist bezoekers in het voetlicht
- Bureaus
- 24 sep 2024 @ 10:59
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Kunst & CultuurCampagnes
- 24 sep 2024 @ 10:59
- Nanny Kuilboer
In de nieuwe campagne voor het aankomende theaterseizoen promoot het Chassé - in samenwerking met creatief bureau Wars - niet de artiesten, maar zet juist de bezoekers in het zonnetje.
Birgit Tummers, Brand- en Theatermarketeer bij Chassé: ‘Wij willen als theater laten zien dat we midden in de maatschappij staan en voor iedereen iets op de planken hebben staan. De mannen van Wars kwamen met dit verrassende voorstel om niet traditiegetrouw alle grote namen aan te kondigen, maar juist de mensen te laten zien die voor ons als theater minstens zo belangrijk zijn, namelijk onze bezoekers.’
Spotlights
Fotografe Sabine van de Korput portretteerde een diverse groep bezoekers, die vervolgens groots aangekondigd werden op de manier van de artiesten: via poster, social, billboards en online.
Headerbeeld aangeleverd door Wars fotografie door Sabine van de Korput.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Monks: nieuwe visuele merkidentiteit... 15-10-2024
- ADC en Clever Franke bundelen... 14-10-2024
- The Agent-C introduceert The... 11-10-2024
- Monks nieuw bureau voor... 11-10-2024
- Selmore en DotControl winnen pitch... 10-10-2024
- Campagne Greenflag tegen digitale... 10-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing